Speelronde 2

Hups

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vrees het ook. Weet niet hoe het bij andere clubs zit, maar bij Feyenoord gaat het nooit lukken om supporters op hun stoel te laten zitten.

Nou ja dat lukte volgens mij nog redelijk met die 1/3 bezetting vorig jaar. Niet dat men zich aan de 1,5 hield, maar volgens mij zat men nog redelijk op zijn of haar stoeltje.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou ja dat lukte volgens mij nog redelijk met die 1/3 bezetting vorig jaar. Niet dat men zich aan de 1,5 hield, maar volgens mij zat men nog redelijk op zijn of haar stoeltje.
Ze klitten nu allemaal al naar vak S vanaf de omliggende vakken. Dat zie ik niet veranderen als er nog meer vakken open gaan.

Max

Administrator
Forumleiding
Ze klitten nu allemaal al naar vak S vanaf de omliggende vakken. Dat zie ik niet veranderen als er nog meer vakken open gaan.

Nou ja men houdt aan 2/3 vast. Als men dan ook weer net als vorig jaar met aanmelden en kaarten gaat werken, dan heb je al weer een iets betere verdeling en dus legere vakken. Maar het is idd wel duidelijk welke vakken voor problemen gaan zorgen.

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord gaat wel het hele stadion openen dus de vakken zullen wat leger zijn.

Nou ja bepaalde vakken zijn qua seizoenkaarten uitverkocht en op sommige vakken heb je helemaal geen seizoenkaarthouders, want die worden ook wel eens als buffervakken ingezet. Zonder herverdeling helpt die vakken extra open niet heel erg veel. Juist in de vakken waar men niet op zijn stoel zit, daar zijn alle seizoenkaarthouders voor uitverkocht.

Maar goed, het is wachten op het moment dat het verdeel- en heersbeleid van het kabinet tegen zichzelf gaat keren.

JMD

Well-known member
Dus conclusie: stadions helemaal open gooien, dan zal men meer blijven zitten... :)

Maar idd, De Jonge is een stok om mee te slaan aan het zoeken. Hij lijdt flink gezichtsverlies met de beslissing om stadions (en de F1) wel te laten vullen en evenementen enz niet.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dus conclusie: stadions helemaal open gooien, dan zal men meer blijven zitten... :)

Maar idd, De Jonge is een stok om mee te slaan aan het zoeken. Hij lijdt flink gezichtsverlies met de beslissing om stadions (en de F1) wel te laten vullen en evenementen enz niet.

Ja, het is alleen wel weer heel vervelend dat hij dan eerder denkt aan afschalen bij de evenementen die nu wel kunnen, dan opschalen in de evenementensector. Er zijn al tijden amper besmettingen rond voetbalwedstrijden. Volgens mij werkt het prima met die QR-codes. Dus wat is, behalve gezichtsverlies, in vredesnaam het probleem?

JMD

Well-known member
Ja, het is alleen wel weer heel vervelend dat hij dan eerder denkt aan afschalen bij de evenementen die nu wel kunnen, dan opschalen in de evenementensector. Er zijn al tijden amper besmettingen rond voetbalwedstrijden. Volgens mij werkt het prima met die QR-codes. Dus wat is, behalve gezichtsverlies, in vredesnaam het probleem?
Precies.

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik zeg, verdeel en heers. Ik hoop dat we snel een kabinet hebben en we nooit meer iets van Hugo de Jonge horen.

JMD

Well-known member
Wat ik zeg, verdeel en heers. Ik hoop dat we snel een kabinet hebben en we nooit meer iets van Hugo de Jonge horen.
Dat nieuwe kabinet zal nog wel even op zich laten wachten, want dat demissionaire bevalt het kabinet wel (kunnen ze niet naar huis gestuurd worden), ze regeren alsof ze missionair zijn, en zelfs als er een nieuw kabinet is zal het me niks verbazen als De Jonge blijft.

gevegt

Well-known member
Dit?

Max

Administrator
Forumleiding
Voordat je in het ziekenhuis terecht komt, moet je eerst besmet raken.

Ja en steeds minder besmettingen resulteren in ziekenhuisopnames. Daarnaast zal het per festival verschillen. Jamel kennende is hij naar een bomenknuffelaarsfestival gegaan en daar heb ik nog niet dit soort berichten over gelezen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja en steeds minder besmettingen resulteren in ziekenhuisopnames. Daarnaast zal het per festival verschillen. Jamel kennende is hij naar een bomenknuffelaarsfestival gegaan en daar heb ik nog niet dit soort berichten over gelezen.
Heb er vanuit officiële kanalen nog niets over gehoord. Maar ik weet het van een stuk of 15 mensen (inclusief ikzelf) die zich hebben laten testen en die waren allemaal negatief.

Forza AZ

Well-known member
Dit?

Dat was een festival zonder (vaste) zitplaatsen waar waarschijnlijk iedereen door elkaar liep. In een stadion staan dan wel veel mensen dicht op elkaar, maar sta je wel de hele wedstrijd naast ongeveer dezelfde personen, en zal een besmettelijk persoon dus met minder anderen in contact komen dan op een festivalterrein.

Bovenaan