Speelronde 2

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Wij moeten zo nog, hè. Niet jinxen... Het moment dat wij na alle euforie ook flink de boot in gaan komt steeds dichterbij.
Feyenoord gaat straks gewoon winnen. Ik denk met 5-0. Ze zitten nog in een flow van afgelopen donderdag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
We worden wel kampioen hoor, maar dat zal uit de achtervolging moeten gebeuren.
Dat moet ik nog maar zien. Ik denk dat de concurrentie vrij weinig laat liggen, als Ajax zo doorgaat gaat dat nog wel meer punten kosten. Kun je zomaar heel ver achter de feiten aan komen te hobbelen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat moet ik nog maar zien. Ik denk dat de concurrentie vrij weinig laat liggen, als Ajax zo doorgaat gaat dat nog wel meer punten kosten. Kun je zomaar heel ver achter de feiten aan komen te hobbelen.
Ja, uiteraard moet het wel beter. Ik sluit me aan bij je vorige post; er is een soort verzadiging bij Ajax, waardoor sommige spelers er gemakzuchtig bijlopen. We hadden deze zomer wat meer moeten doorselecteren en verversen zodat er nieuwe energie in de selectie kwam, wat je bij PSV nu wel ziet.
 

JMD

Well-known member
Dat moet ik nog maar zien. Ik denk dat de concurrentie vrij weinig laat liggen, als Ajax zo doorgaat gaat dat nog wel meer punten kosten. Kun je zomaar heel ver achter de feiten aan komen te hobbelen.
Psv gaat ze ook niet alle 34 winnen..
Maar ben wel met je eens dat Ajax beter moet omdat PSV veel sterker is dan vorig seizoen
 
Bovenaan