Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

  • ja

  • nee

  • Wat STC zegt


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
AJAX: Rulli; Sánchez, J.Timber, Bassey, Wijndal; Berghuis, Álvarez, Taylor; Kudus, Tadic, Bergwijn

FEYENOORD: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökçü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi
 

JMD

Well-known member
Ook hier in Hillegom zijn de opstellingen binnen:
AJAX: Rulli; Sánchez, J.Timber, Bassey, Wijndal; Berghuis, Álvarez, Taylor; Kudus, Tadic, Bergwijn

FEYENOORD: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökçü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Kijk, en voor dat soort tokkies bij de Z-Side zou ik graag de Erka-doctrine toepassen.

Afvoeren door de ME en martelen. Net zolang dat ze zoveel pijn hebben dat ze nooit meer de trappen van een stadion op kunnen lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die ene kale teringhond die helemaal losging richting medesupporters, waardoor kinderen bang wegrenden, die verdient inderdaad de Erka-doctrine.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Ik snap dat echt niet. Dat daar dus 10 stewards moeten gaan staan die de boel tegenhouden. Knuppel gewoon al dat tuig het stadion uit door ME-ers. En dat meen ik echt.
 

erka

Well-known member
Ook niet heel handig van Willems om daar midden tussen die volledig doorgesnoven debielen te gaan staan.
 
Bovenaan