Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

  • ja

  • nee

  • Wat STC zegt


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Van mij mogen de boetes die Groningen krijgt worden verhaald op de zo gezegde supporters die hebben lopen slaan.
 

JMD

Well-known member
En dit hier is precies het probleem. De echte eencelligen staan regelmatig op beeld. Maar in plaats van die klootzakken kei- en keihard aan te pakken, gaan de laffe burgermeesters uitsupporters weigeren.
Precies.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
En dit hier is precies het probleem. De echte eencelligen staan regelmatig op beeld. Maar in plaats van die klootzakken kei- en keihard aan te pakken, gaan de laffe burgermeesters uitsupporters weigeren.

Tribune blijft zitten en door een uitgangscontrole laten gaan. Kost de massa helaas tijd, maar zo filter je de individu er wel uit. Maar goed, de burgemeester zal idd wel uitsupporters gaan weigeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Jammer. Van mij had de wedstrijd gestaakt mogen worden met alle consequenties van dien. Het moet een keer afgelopen zijn met het gerel in en buiten de stadions.

Met definitief staken los je ook niks op. De enige methode is, zoals anderen hier ook zeggen, de daders persoonlijk keihard aanpakken.
 

erka

Well-known member
Zo'n Gudde is ook een lamlul zeg, blijft gewoon doodstil op de tribune zitten. Nijland had dit echt wel anders aangepakt.
 

stc

Well-known member
Met definitief staken los je ook niks op. De enige methode is, zoals anderen hier ook zeggen, de daders persoonlijk keihard aanpakken.
Nederland is helaas daar te soft voor. Stadionverbod geven en je komt gewoon het stadion in. Dit probleem is een dieper maatschappelijk probleem geworden wat dient te worden opgelost.
 

erka

Well-known member
Goed, we gaan dus naar de KKD en het seizoen gaat eindigen met wedstrijden zonder publiek. Met een stel gehuurde spelers die het ook allemaal niet beter maken. Precies net als in 1998. Toen was ik er kapot van.
Nu doet het me sportief echt helemaal niks. Ik vind het meer dan terecht.
 
Bovenaan