Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

• ja

• nee

• Wat STC zegt

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jef400

Well-known member
Ik heb wel het idee dat we Groningen in de KKD terug gaan vinden volgend jaar. Hopelijk zijn ze snel weer terug waar ze thuis horen.

JMD

Well-known member
Vorig jaar toch ook? Was volgens mij ook nog verder in het seizoen. Jaar waarin Feyenoord kampioen werd ook, moest Ajax ook beslist winnen om mee te blijven doen.
In 2017 was het volgens mij net na de interlandbreak, verschil was toen wel dat het gat groter was dan 3 punten. Ja, Ajax moest toen ook winnen, maar Feyenoord was na die zege van Ajax nog steeds lijstaanvoerder...

Vorig seizoen ging het op dat moment volgens mij alleen tussen Ajax en PSV qua titel

Max

Administrator
Forumleiding
In 2017 was het volgens mij net na de interlandbreak, verschil was toen wel dat het gat groter was dan 3 punten. Ja, Ajax moest toen ook winnen, maar Feyenoord was na die zege van Ajax nog steeds lijstaanvoerder...

Vorig seizoen ging het op dat moment volgens mij alleen tussen Ajax en PSV qua titel

Ik dacht dat Feyenoord in die fase het gat juist weer redelijk kon dichten. Slot heb ik er nog wel een paar keer over gehoord dat die potten tegen Ajax wel een aardig verschil maakte.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax: Rulli; Sanchez, Timber, Bassey, Wijndal; Taylor, Alvarez, Berghuis; Kudus, Tadic, Bergwijn.

Feyenoord: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kokcu; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.

erka

Well-known member
Ik heb wel het idee dat we Groningen in de KKD terug gaan vinden volgend jaar. Hopelijk zijn ze snel weer terug waar ze thuis horen.

Yep, dit illustreert in een notendop het hele seizoen. De intenties zijn er echt wel maar er worden zóveel fouten gemaakt. Op alle niveaus: spelers, trainers, management. Waar eigenlijk niet. Zoals ik rond de Kerst al aangaf: misschien wel goed om even een stap terug te doen.

JMD

Well-known member
Ik dacht dat Feyenoord in die fase het gat juist weer redelijk kon dichten. Slot heb ik er nog wel een paar keer over gehoord dat die potten tegen Ajax wel een aardig verschil maakte.
Even opgezocht Feyenoord ging vorig jaar naar de ArenA met 8 punten achter op Ajax en 6 op PSV. Overigens in exact hetzelfde weekend als dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
AJAX: Rulli; Sánchez, J.Timber, Bassey, Wijndal; Berghuis, Álvarez, Taylor; Kudus, Tadic, Bergwijn

FEYENOORD: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökçü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi

• Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
AJAX: Rulli; Sánchez, J.Timber, Bassey, Wijndal; Berghuis, Álvarez, Taylor; Kudus, Tadic, Bergwijn

FEYENOORD: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökçü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi
Slome!

Bovenaan