Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

  • ja

  • nee

  • Wat STC zegt


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bernardo

Well-known member
Gunstige uitslag in Emmen! Nu morgen zelf hopelijk ook winnen en dan kunnen we over 2 weken Emmen voorbij.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zeker! Groningen moet en zal fanatiek van start gaan, maar als wij nog richting PO willen, moeten we deze ook winnen. Forza Heerenveen!
 

stc

Well-known member
Ik hoop op een wedstrijd met veel strijd, passie, doelpunten en gele/rode kaarten daar in de Arena.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zelden een Klassieker (zeker die in de Arena) meegemaakt waar ik Ajacieden zo naartoe zie leven als deze editie. Het gaat echt weer ergens om, dat merk je aan alles. En da's toch heerlijk? Voor iedereen is het leuker zo dan wanneer je bijna met zekerheid een '1' in kunt vullen op het toto-formulier.

Ik ben echt heel benieuwd. Ik weet bijna zeker dat Feyenoord gewoon z'n eigen spel gaat spelen. En dat was in andere jaren wel anders. Dat geeft wel rust in de aanloop naar zo'n wedstrijd. Als Ajax beter blijkt te zijn, dan so be it. Voor mij geldt nog steeds dat Feyenoord in opbouw is en het behalen van (de voorronde van) de Champions League het doel is, voor de broodnodige inkomsten. Dat gat met Ajax moet kleiner. Kampioen worden is geweldig, maar het belangrijkste is dat het gat de komende jaren verkleind wordt, zodat Feyenoord structureel meestrijdt om titels.
 

Batigoal

Well-known member
Je voelt aan alles dat er vandaag een belangrijke conclusie komt. Of Ajax haalt uit en zet definitief een streep onder de achterstand die het onder Schreuder had opgelopen, of Feyenoord laat zien dat ze zo volwassen als team zijn dat ze een rechtse directe weten uit te delen aan concurrent. Interessant wordt het zeker!

(Zal je net zien dat het een gelijkspelletje wordt lol.)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je voelt aan alles dat er vandaag een belangrijke conclusie komt. Of Ajax haalt uit en zet definitief een streep onder de achterstand die het onder Schreuder had opgelopen, of Feyenoord laat zien dat ze zo volwassen als team zijn dat ze een rechtse directe weten uit te delen aan concurrent. Interessant wordt het zeker!

(Zal je net zien dat het een gelijkspelletje wordt lol.)
Gelijkspel zou voor ons ook een prima resultaat zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Weer een driepunter. Wat een seizoen dit :)
Gefeliciteerd! Het zal vast beginnen te wennen. Uitstekende goals trouwens van zowel Saito als Van Crooy. Beiden na een individuele actie zoals je dat tegenwoordig niet zo vaak meer ziet.
 

Batigoal

Well-known member
Gelijkspel zou voor ons ook een prima resultaat zijn.
Qua resultaat uiteraard wel, maar er zou veel meer symbolische waarde zitten denk ik in een overwinning van Feyenoord in het hol van de leeuw. Dan onderstepen jullie pas echt dat je op de goede weg bent.
 

zwammy

Well-known member
Zelden een Klassieker (zeker die in de Arena) meegemaakt waar ik Ajacieden zo naartoe zie leven als deze editie. Het gaat echt weer ergens om, dat merk je aan alles. En da's toch heerlijk? Voor iedereen is het leuker zo dan wanneer je bijna met zekerheid een '1' in kunt vullen op het toto-formulier.

Ik ben echt heel benieuwd. Ik weet bijna zeker dat Feyenoord gewoon z'n eigen spel gaat spelen. En dat was in andere jaren wel anders. Dat geeft wel rust in de aanloop naar zo'n wedstrijd. Als Ajax beter blijkt te zijn, dan so be it. Voor mij geldt nog steeds dat Feyenoord in opbouw is en het behalen van (de voorronde van) de Champions League het doel is, voor de broodnodige inkomsten. Dat gat met Ajax moet kleiner. Kampioen worden is geweldig, maar het belangrijkste is dat het gat de komende jaren verkleind wordt, zodat Feyenoord structureel meestrijdt om titels.

Structureel mee gaan spelen om titels. Je bent wel weer erg optimistisch aan het worden he
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Qua resultaat uiteraard wel, maar er zou veel meer symbolische waarde zitten denk ik in een overwinning van Feyenoord in het hol van de leeuw. Dan onderstepen jullie pas echt dat je op de goede weg bent.
Dat is zeker waar. Maar goed, zoals ik al zei zie ik dit (en vorig) seizoen meer als investering richting de komende jaren. Inkomsten genereren en het gat structureel verkleinen. De organisatie (scouting, technische- en medische staf) staat al als een huis. Uiteindelijk wil ik dat de Klassieker elk jaar ergens over gaat, in plaats van eens in de zoveel jaren.
 

Abubakari

Well-known member
Zelden een Klassieker (zeker die in de Arena) meegemaakt waar ik Ajacieden zo naartoe zie leven als deze editie. Het gaat echt weer ergens om, dat merk je aan alles.
Vorig jaar toch ook? Was volgens mij ook nog verder in het seizoen. Jaar waarin Feyenoord kampioen werd ook, moest Ajax ook beslist winnen om mee te blijven doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan