Speelronde 18

Speelronde 18

  • Hups Vitesse

    Stemmen: 1 9,1%
  • Excelsior komt goed uit winterstop

    Stemmen: 1 9,1%
  • Hups AZ

    Stemmen: 1 9,1%
  • Hups Dick Advocaat

    Stemmen: 1 9,1%
  • Hups Japie Stam

    Stemmen: 5 45,5%
  • Feyenoord krijgt het moeilijk maar wint

    Stemmen: 0 0,0%
  • Haags Kwartiertje

    Stemmen: 1 9,1%
  • Sergio Padt

    Stemmen: 1 9,1%
  • Brabantse derby's zijn lang

    Stemmen: 1 9,1%
  • Tricolores Tricolores passie strijd en leeuwenmoed

    Stemmen: 1 9,1%
  • En wie wel springt is voor NAC

    Stemmen: 1 9,1%
  • FC Emmen zet PSV terug op aarde

    Stemmen: 2 18,2%
  • Doha doet PSV goed

    Stemmen: 4 36,4%
  • Sc Heerenveen gaat voor stunt

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ajax wint ruim van Heerenveen

    Stemmen: 4 36,4%
  • VAR neemt goede besluiten

    Stemmen: 3 27,3%
  • Superboeren

    Stemmen: 1 9,1%
  • El Khayati wordt topscorer

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Pascallovic

Well-known member
Bij de Ligt tegen PEC was er de discussie of het geel of rood was omdat Ehizibue al dan niet nog bij de bal had kunnen komen. Nu Lammers schijnbaar niet bij de bal kon komen (wat ik overigens betwijfel), zou het om die reden niet eens een overtreding zijn. Beetje vreemd.
Is maar een heel klein clubje mensen met die mening. Het overgrote deel vindt dit een strafschop.
 

Reinoud

Well-known member
Bah bah en nog eens bah.

Dit is de instelling waardoor je telkens tweede wordt. Ongelooflijk, vrijwel foutloos zijn en dan op het moment dat je jezelf eindelijk kunt belonen niet thuis geven. Zo'n penalty van Tadic ook... Gottegot.

Dat strafschopmoment met Lamprou, tsja, op het moment dat ze elkaar raken ligt die bal al in de tribune. Ik vond het geen penalty, prima beslissing. Maar je kunt op zo'n moment ook pech hebben.

Ik ga nog even een potje vloeken en schelden. :hsv:

Spijker op z'n kop.

Na de 1-0 voorsprong direct gelijk. Bij 3-1 een pingel missen, wordt vervolgens weer gelijk. Dan kom je vlak voor tijd toch nog voor en dan geef je zelfs die voorsprong weer weg. Hadden 'gewoon' bovenaan moeten staan. Prutsers en niet alleen de keeper uiteraard.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar wat een tweede helft. Absurd dat beide teams na de r-4 nog een enorme kans kregen. Zeneli had die bal op zeker moeten maken.

Als Hamstra nu ook ziet dat er nog twee goede backs bij moeten, dan kunnen wij, met een fitte Schaars straks nog leuke dingen doen.

Die Van Bergen is echt een heel leuk spelertje trouwens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met een goede serie sta je zo weer in het rijtje van Europees voetbal playoffs.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een zwakke wedstrijd van Ajax. Voor mijn gevoel niet de eerste keer dat men gemakzuchtig wordt als de concurrent vooraf punten verspeeld. Misschien voor komende jaren maar aanvragen dat we als eerste spelen van de titelkandidaten, dan moeten ze tenminste er vol voor gaan.

Ik mag toch hopen dat men genezen is van het experiment met Sinkgraven op linksback. En dat men met de dikke portemonnee nog even de markt op gaat voor een extra keeper, want Lamprou kost je iedere keer dat hij meedoet gewoon tegendoelpunten. Is het niet vanwege zijn lengte, dan wel omdat hij kennelijk niet in staat is om een verdediging te coachen.

Die Angelino bij de 2-2

Maar wel straks in de CL-finale bij PSG. :duim:

Angelino doet me denken aan Jetro Willems; aanvallend is het niveau Real Madrid, verdedigend niveau bankzitter Eintracht Frankfurt.
 

Batigoal

Well-known member
Pijnlijk statistiekje van Opta:

Clubs die sinds 8 mei 2016 een dag hebben afgesloten als koploper van de Eredivisie:
- ADO Den Haag
- AZ
- FC Utrecht
- Feyenoord
- N.E.C.
- PEC Zwolle
- PSV
- sc Heerenveen
- Vitesse

:oops:
 

Totti

New member
Was erbij gister, maar Ajax speelde echt hopeloos na?ef. Ongelooflijk dat ze ons nog in de wedstrijd lieten komen. Heerenveen liet zich de eerste helft ook echt naar de slachtbank leiden. Nergens op het veld was er druk op de bal, de tweede helft was dat veel beter en agressiever en dan zie je dat wij op de counter best wel hele aardige spelers hebben. Ik ben verder erg blij dat Stijn Schaars weer terug is, misschien niet zijn beste wedstrijd gister, maar een Heerenveen met is een stuk beter dan zonder. Onze achterhoede heeft zeker 1 of 2 impulsen nodig anders ga je het rechterrijtje dit seizoen niet meer verlaten ben ik bang.
 

Joost

Well-known member
Hij laat ook gewoon NUL ruimte voor discussie. Nee is nee en blijft nee, ook al krijgt hij 6x de hint dat het een penalty is. Komt toch de trots om de hoek kijken.

Ik vind de VAR ook niet sterk in het moment. Kijk maar eens de andere filmpjes van VAR momenten terug. De beslissing van de scheidsrechter wordt bevestigd, of hij wordt naar het scherm geroepen met een duidelijke mening van de VAR. Nu weet ook Guzubuyuk dat als-ie moet gaan kijken de VAR een andere mening heeft maar de mening van de VAR wordt in dit geval niet gegeven. Daarmee geven ze G?z?b?y?k ook gewoon heel duidelijk de mogelijkheid om bij zijn eigen mening te blijven.
 

gevegt

Well-known member
Ik vind de VAR ook niet sterk in het moment. Kijk maar eens de andere filmpjes van VAR momenten terug. De beslissing van de scheidsrechter wordt bevestigd, of hij wordt naar het scherm geroepen met een duidelijke mening van de VAR. Nu weet ook Guzubuyuk dat als-ie moet gaan kijken de VAR een andere mening heeft maar de mening van de VAR wordt in dit geval niet gegeven. Daarmee geven ze G?z?b?y?k ook gewoon heel duidelijk de mogelijkheid om bij zijn eigen mening te blijven.

Wat mogen ze dan anders doen?
 
Bovenaan