Pascallovic
Well-known member
Hij komt semi schuin van Lamprou en die red goed in de 1 tegen 1 situatie.
Zeer grote kans.
Eentje in de categorie "Die moet je maken"
Zeer grote kans.
NO, is jouw favoriete BVO-club Emmen?? Want we weten alles over je amateurclubvoorkeur, maar waarvoor juich je in de eredivisie?
Zeer grote kans.
Beste JMD, ik hoop voor Emmen inderdaad dat ze erin blijven en ik gun Heerenveen en Groningen ook het beste.
En als PEC Zwolle voetbalt tegen een van de andere eredivisieclubs hoop ik ook dat zij winnen.
Ach kom nou, dit gaat de scheids meer uit handen geven.
mg: Toch nog. Kon hij daar niet onderuit ?
Dus je mag een speler onderuit schoffelen of anders neerhalen als de bal niet in de buurt is?Overigens vond ik die actie met Lamprou nou overigens ook niet een 100% penalty. Lammers had imo nooit meer bij die bal gekund.
Dus je mag een speler onderuit schoffelen of anders neerhalen als de bal niet in de buurt is?
Nee, schoffelen is wat anders. Maar Lamprou probeert de bal te redden er botst dan tegen Lammers aan.
Er zijn wel vaker spelers die proberen een bal te redden en dan een tegenstander meenemen uit onkunde. Dan is het ook een overtreding.Nee, schoffelen is wat anders. Maar Lamprou probeert de bal te redden er botst dan tegen Lammers aan.
Nee, schoffelen is wat anders. Maar Lamprou probeert de bal te redden er botst dan tegen Lammers aan.
Ik ga zo uiteraard de samenvattingen van beide clubs bekijken.
Ik alleen die van Heerenveen.
gevegt is echt lollig mg:
( Overigens heeft sv Dalfsen vandaag in Stadskanaal zijn tweede competitienederlaag geleden. )
:duim:Klopt.
8 uur weg voor een potje voetbal 30 km verderop. Ik ben wel weer klaar met de uitwedstrijden de komende tijd.
Dus als je een tackle te laat inzet en daardoor de man raakt is het geen overtreding?Nee, schoffelen is wat anders. Maar Lamprou probeert de bal te redden er botst dan tegen Lammers aan.