Speelronde 18

Speelronde 18

• Hups Vitesse

Stemmen: 1 9,1%
  • Excelsior komt goed uit winterstop

• Hups AZ

• Hups Dick Advocaat

• Hups Japie Stam

Stemmen: 5 45,5%
  • Feyenoord krijgt het moeilijk maar wint

Stemmen: 0 0,0%
  • Haags Kwartiertje

• Sergio Padt

• Brabantse derby's zijn lang

• Tricolores Tricolores passie strijd en leeuwenmoed

• En wie wel springt is voor NAC

• FC Emmen zet PSV terug op aarde

Stemmen: 2 18,2%
  • Doha doet PSV goed

Stemmen: 4 36,4%
  • Sc Heerenveen gaat voor stunt

Stemmen: 2 18,2%
  • Ajax wint ruim van Heerenveen

Stemmen: 4 36,4%
  • VAR neemt goede besluiten

Stemmen: 3 27,3%
  • Superboeren

• El Khayati wordt topscorer

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    11

noordooster

Well-known member
NO, is jouw favoriete BVO-club Emmen?? Want we weten alles over je amateurclubvoorkeur, maar waarvoor juich je in de eredivisie?

Beste JMD, ik hoop voor Emmen inderdaad dat ze erin blijven en ik gun Heerenveen en Groningen ook het beste.
En als PEC Zwolle voetbalt tegen een van de andere eredivisieclubs hoop ik ook dat zij winnen.

JMD

Well-known member
Hij komt semi schuin van Lamprou en die red goed in de 1 tegen 1 situatie.

Zeer grote kans.

Dus uiteindelijk behoedt Lamprou Ajax ook nog.
Overigens is die Hahn ook wel een vliegenvanger. Was ooit een groot talent toch??

JMD

Well-known member
Beste JMD, ik hoop voor Emmen inderdaad dat ze erin blijven en ik gun Heerenveen en Groningen ook het beste.
En als PEC Zwolle voetbalt tegen een van de andere eredivisieclubs hoop ik ook dat zij winnen.

Oke, gewoon de clubs uit het oosten zeg maar, zonder een specifieke favoriet. :duim:

JMD

Well-known member
Kwam deze 2 stats tegen in mijn twittertimeline. Kan ze op zijn minst opmerkelijk noemen.
"De laatste keer dat Ajax in een thuisduel in de Eredivisie een strafschop tegen kreeg is meer dan vijf jaar geleden (augustus 2013)"

"Ajax heeft in 24 competitiewedstrijden onder leiding van Serdar G?z?b?y?k nog nooit een strafschop tegen gekregen (thuis & uit).

De 19 andere clubs die meer dan zes Eredivisieduels hebben gespeeld met G?z?b?y?k als scheids kregen minimaal ??n penalty tegen."

Overigens vond ik die actie met Lamprou nou overigens ook niet een 100% penalty. Lammers had imo nooit meer bij die bal gekund.

gevegt

Well-known member
Overigens vond ik die actie met Lamprou nou overigens ook niet een 100% penalty. Lammers had imo nooit meer bij die bal gekund.
Dus je mag een speler onderuit schoffelen of anders neerhalen als de bal niet in de buurt is?

Pascallovic

Well-known member
Nee, schoffelen is wat anders. Maar Lamprou probeert de bal te redden er botst dan tegen Lammers aan.
Er zijn wel vaker spelers die proberen een bal te redden en dan een tegenstander meenemen uit onkunde. Dan is het ook een overtreding.

zwammy

Well-known member
8 uur weg voor een potje voetbal 30 km verderop. Ik ben wel weer klaar met de uitwedstrijden de komende tijd.

gevegt

Well-known member
gevegt is echt lollig :eek:mg:

( Overigens heeft sv Dalfsen vandaag in Stadskanaal zijn tweede competitienederlaag geleden. )

Alsof ik dat laatste niet weet, wat een ellende.

Er zijn trouwens een paar topics waar je me kan feliciteren voor het verjaren.

Bovenaan