Pascallovic
Well-known member
Alsof dat het probleem oplost. Dan had bij VVV - FC Groningen de VAR een correcte beslissing overruled.De VAR moet de scheidsrechter gewoon kunnen overrulen.
Alsof dat het probleem oplost. Dan had bij VVV - FC Groningen de VAR een correcte beslissing overruled.De VAR moet de scheidsrechter gewoon kunnen overrulen.
Alsof dat het probleem oplost. Dan had bij VVV - FC Groningen de VAR een correcte beslissing overruled.
Welke mening wordt volgens jou niet gegeven met de woorden: "Jij vindt het een voetbalcontact. Ik vind dat de bal weg is. De keeper raakt helemaal geen bal en loopt hem om ver. Ik vind dat je moet gaan kijken."Ik vind de VAR ook niet sterk in het moment. Kijk maar eens de andere filmpjes van VAR momenten terug. De beslissing van de scheidsrechter wordt bevestigd, of hij wordt naar het scherm geroepen met een duidelijke mening van de VAR. Nu weet ook Guzubuyuk dat als-ie moet gaan kijken de VAR een andere mening heeft maar de mening van de VAR wordt in dit geval niet gegeven. Daarmee geven ze G?z?b?y?k ook gewoon heel duidelijk de mogelijkheid om bij zijn eigen mening te blijven.
De VAR moet de scheidsrechter gewoon kunnen overrulen.
Wat is het nu?Je hebt gelijk. De scheidsrechter moet de beslissing nemen.
Wat is het nu?
Dat jij een ouwe lul bent.Wat is de mening van SanMark. ook alweer?
Daar heeft hij gelijk in.Dat jij een ouwe lul bent.
Na jou krachtige en overtuigende redenatie kan ik moeilijk anders.
Welke mening wordt volgens jou niet gegeven met de woorden: "Jij vindt het een voetbalcontact. Ik vind dat de bal weg is. De keeper raakt helemaal geen bal en loopt hem om ver. Ik vind dat je moet gaan kijken."
Jouw. Niet jou.
Alleen voor Mij mijn zoon.Dank u moet met een hoofdletter.
Misschien zijn daar wel nieuwe afspraken over gemaakt om het niet meer zo expliciet te zeggen. Dat de VAR op een penalty zat was heel duidelijk. Het heetst van de wedstrijd is natuurlijk onzin, want op dat gebied gebeurde er niet zo heel veel. Ik zie vooral een scheidsrechter die niet op andere gedachte te krijgen was. Dan kun je als VAR nog een uur door blijven praten, maar hij wil het niet zien.De belangrijke woorden 'ik vind het een strafschop'. Dat zegt hij nergens.
Hij blijft erbij dat G?z?b?y?k even moet komen kijken. G?z?b?y?k zit nog in het heetst van de wedstrijd en heeft zijn mening gebaseerd op eigen waarneming, die hoort hij bevestigd worden maar wat hij niet maar hoort zijn de woorden 'ik vind het een penalty'.
Dat klopt ook. Het sloeg ook helemaal nergens op, maar ook in balbezit niet na rust. Waarom gaat de Ligt zo ver mee naar voren bij de 3-3? Achterin sta je gewoon met 2 man op dat moment. Waar is dat nou voor nodig op zo'n stand?Ik ben het trouwens eens met Derksen als hij zegt dat Akax zonder bal gewoon verzaakte afgelopen zondag. Als je zag hoeveel ruimte er lag voor Heerenveen. Dat is vragen om problemen.
Bij die goal van van Bergen geloof ik werd dat heel goed duidelijk. Als De Ligt weg is heb je met Blind en Sinkgraven twee spelers die in de counter echt heel kwetsbaar zijn.Ik ben het trouwens eens met Derksen als hij zegt dat Akax zonder bal gewoon verzaakte afgelopen zondag. Als je zag hoeveel ruimte er lag voor Heerenveen. Dat is vragen om problemen.
Ajax had meer baat gehad bij een no nonsens verdediger als Magall?n ipv Sinkgraven. Hoe die bij die derde goal ook zo'n beetje alles fout deed wat ie fout kon doen..