Speelronde 18

Speelronde 18

  • Hups Vitesse

    Stemmen: 1 9,1%
  • Excelsior komt goed uit winterstop

    Stemmen: 1 9,1%
  • Hups AZ

    Stemmen: 1 9,1%
  • Hups Dick Advocaat

    Stemmen: 1 9,1%
  • Hups Japie Stam

    Stemmen: 5 45,5%
  • Feyenoord krijgt het moeilijk maar wint

    Stemmen: 0 0,0%
  • Haags Kwartiertje

    Stemmen: 1 9,1%
  • Sergio Padt

    Stemmen: 1 9,1%
  • Brabantse derby's zijn lang

    Stemmen: 1 9,1%
  • Tricolores Tricolores passie strijd en leeuwenmoed

    Stemmen: 1 9,1%
  • En wie wel springt is voor NAC

    Stemmen: 1 9,1%
  • FC Emmen zet PSV terug op aarde

    Stemmen: 2 18,2%
  • Doha doet PSV goed

    Stemmen: 4 36,4%
  • Sc Heerenveen gaat voor stunt

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ajax wint ruim van Heerenveen

    Stemmen: 4 36,4%
  • VAR neemt goede besluiten

    Stemmen: 3 27,3%
  • Superboeren

    Stemmen: 1 9,1%
  • El Khayati wordt topscorer

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Pascallovic

Well-known member
Ik vind de VAR ook niet sterk in het moment. Kijk maar eens de andere filmpjes van VAR momenten terug. De beslissing van de scheidsrechter wordt bevestigd, of hij wordt naar het scherm geroepen met een duidelijke mening van de VAR. Nu weet ook Guzubuyuk dat als-ie moet gaan kijken de VAR een andere mening heeft maar de mening van de VAR wordt in dit geval niet gegeven. Daarmee geven ze G?z?b?y?k ook gewoon heel duidelijk de mogelijkheid om bij zijn eigen mening te blijven.
Welke mening wordt volgens jou niet gegeven met de woorden: "Jij vindt het een voetbalcontact. Ik vind dat de bal weg is. De keeper raakt helemaal geen bal en loopt hem om ver. Ik vind dat je moet gaan kijken."
 

Joost

Well-known member
Welke mening wordt volgens jou niet gegeven met de woorden: "Jij vindt het een voetbalcontact. Ik vind dat de bal weg is. De keeper raakt helemaal geen bal en loopt hem om ver. Ik vind dat je moet gaan kijken."

De belangrijke woorden 'ik vind het een strafschop'. Dat zegt hij nergens.

Hij blijft erbij dat G?z?b?y?k even moet komen kijken. G?z?b?y?k zit nog in het heetst van de wedstrijd en heeft zijn mening gebaseerd op eigen waarneming, die hoort hij bevestigd worden maar wat hij niet maar hoort zijn de woorden 'ik vind het een penalty'.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie nu voor het eerst die actie van Blind op Vlap, maar voor zoiets is dit seizoen toch gewoon rood voor gegeven?
 

Abubakari

Well-known member
Zo oud ben je nu ook weer niet.

Is de scheidsrechter bij Feyenoord-Ajax al bekend? Kunnen jullie daar mooi de rest van de week jullie mening over geven. :jerry:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben het trouwens eens met Derksen als hij zegt dat Akax zonder bal gewoon verzaakte afgelopen zondag. Als je zag hoeveel ruimte er lag voor Heerenveen. Dat is vragen om problemen.
 

Pascallovic

Well-known member
De belangrijke woorden 'ik vind het een strafschop'. Dat zegt hij nergens.

Hij blijft erbij dat G?z?b?y?k even moet komen kijken. G?z?b?y?k zit nog in het heetst van de wedstrijd en heeft zijn mening gebaseerd op eigen waarneming, die hoort hij bevestigd worden maar wat hij niet maar hoort zijn de woorden 'ik vind het een penalty'.
Misschien zijn daar wel nieuwe afspraken over gemaakt om het niet meer zo expliciet te zeggen. Dat de VAR op een penalty zat was heel duidelijk. Het heetst van de wedstrijd is natuurlijk onzin, want op dat gebied gebeurde er niet zo heel veel. Ik zie vooral een scheidsrechter die niet op andere gedachte te krijgen was. Dan kun je als VAR nog een uur door blijven praten, maar hij wil het niet zien.

Ik ben het trouwens eens met Derksen als hij zegt dat Akax zonder bal gewoon verzaakte afgelopen zondag. Als je zag hoeveel ruimte er lag voor Heerenveen. Dat is vragen om problemen.
Dat klopt ook. Het sloeg ook helemaal nergens op, maar ook in balbezit niet na rust. Waarom gaat de Ligt zo ver mee naar voren bij de 3-3? Achterin sta je gewoon met 2 man op dat moment. Waar is dat nou voor nodig op zo'n stand?
 

Totti

New member
Ik ben het trouwens eens met Derksen als hij zegt dat Akax zonder bal gewoon verzaakte afgelopen zondag. Als je zag hoeveel ruimte er lag voor Heerenveen. Dat is vragen om problemen.
Bij die goal van van Bergen geloof ik werd dat heel goed duidelijk. Als De Ligt weg is heb je met Blind en Sinkgraven twee spelers die in de counter echt heel kwetsbaar zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax had meer baat gehad bij een no nonsens verdediger als Magall?n ipv Sinkgraven. Hoe die bij die derde goal ook zo'n beetje alles fout deed wat ie fout kon doen..
 

Batigoal

Well-known member
Ajax had meer baat gehad bij een no nonsens verdediger als Magall?n ipv Sinkgraven. Hoe die bij die derde goal ook zo'n beetje alles fout deed wat ie fout kon doen..

Wat ook niet helpt is dat de laatste snelle verdediger bij Ajax Sanchez was. De anderen hebben die startsnelheid niet en beginnen bij een sprint altijd met een achterstand. Dat zag je afgelopen zondag ook weer. Gewoon niet zoveel risico nemen door iedereen naar voren te dirigeren. Het is niet dat het, op De Ligt na, goeie koppers zijn die je nodig hebt. Ook met scoren met de afvallende bal is Ajax niet sterk.
 
Bovenaan