Ja dat dacht ik dus ook.Wellicht doelt ie op Brobbey, maar volgens mij als je het al iets vond was het er buiten.
Zo, die kijk ik nu even terug, maar echt ongelooflijk, zo knap om dit te doen.Heel sterk interview van Berghuis. Petje af.
Overigens vond ik misschien nog wel het meest aparte moment het eindsignaal en de reactie van De Kuip. Het was stil. Alsof niemand wist wat ze hier nou van moesten vinden, geen fluitconcert, geen gejuich, meer verbazing...
´Wij zijn groeiende´ en ´Het gaat de goede kant op´, aldus de trainer van de club met de hoogste begroting van Nederland, die al 6x op rij niet gewonnen heeft en inmiddels gezakt is naar plek 5 op de ranglijst en 2 punten voorsprong heeft op de nummer 6 halverwege de competitie. Dit is waar de lat momenteel wordt in gelegd bij Ajax door de trainer.
Had het idee dat het geluid ook zacht stondOverigens vond ik misschien nog wel het meest aparte moment het eindsignaal en de reactie van De Kuip. Het was stil. Alsof niemand wist wat ze hier nou van moesten vinden, geen fluitconcert, geen gejuich, meer verbazing...
Dat zou dan direct na het laatste fluitsignaal zacht gezet zijn...Had het idee dat het geluid ook zacht stond
Emmen zit handenwrijvend op PSV te wachten na de prestaties van PSV in Leeuwarden en Groningen.Net als dat stc dat niet is omtrent PSV, die ziet ons dinsdag van Emmen verliezen, dat is de nummer 17
NEC speelt veel vaker gelijk en Feyenoord is na de klassieker altijd slecht. Dus na PSV ook midweeks puntverlies voor Feyenoord.Volendam pakt donderdag weer een punt...
Goed, de teleurstelling is inmiddels wel gezakt en ik moet zeggen dat die vooral te maken heeft met het verleden en het idee dat Ajax vandaag eindelijk weer eens te pakken was. Als ik objectiever kijk, ben ik vooral erg trots op wat we hebben laten zien. Er stonden er vandaag 7 bij ons op het veld van 23 jaar of jonger voor wie het de eerste Klassieker met publiek was. En als je het dan als elftal voor elkaar krijgt om Ajax een uur lang met consequent fel en gedisciplineerd drukzetten op eigen helft te houden, dan heb je het gewoon heel goed gedaan. Met Wieffer en vooral Hartman als grote uitblinkers en ook de iets meer ervaren Geertruida was geweldig.
Je ziet ook wel dat dit Feyenoord de arbeid nog erg nodig heeft in vergelijking met Ajax, waar ze met individuele klasse toch een stuk makkelijker kansen bij elkaar voetballen. Daarom is 1-1 ook wel een terechte uitslag, denk ik. Voor dit Feyenoord een resultaat en ook een uitvoering met perspectief. Qua teamspirit en discipline zit het weer heel goed. Het voetbal is bij vlagen ook oké. Alleen in de laatste fase van een aanval moeten we echt meer kansen bij elkaar gaan spelen. Dat is de volgende stap.
Happy to huntHalverwege de competitie twee punten voor op Sparta
Morgen kan Sparta zelfs voorbij.Halverwege de competitie twee punten voor op Sparta