En dan maar hopen dat die afschuwelijke tegenstanders eens iets meer gaan aanvallen in het Phillips Stadion.
PSV is de laatste jaren wat verwend. Nu moeten ze zelf weer eens voetballen.
En dan maar hopen dat die afschuwelijke tegenstanders eens iets meer gaan aanvallen in het Phillips Stadion.
Inderdaad, die malloot zit er al sinds begin dit seizoen, ik erger me daar inderdaad dood aan. Ik hoop echt dat iemand hem die roeptoeter een meter zijn endeldarm binnenschuift na de winterstop.
Ik ga er vanuit dat tegen een aantal tegenstanders het goed gaat komen en voor een aantal tegenstanders moeten we even afwachten.
Iedereen heeft nu een maand 'rust', waardoor iedereen fit aan de 2de helft kan beginnen.
Dan moet Stouten zijn huiswerk dus beter doen.Wat een kut ventje die Ziyech. Wil vragen van Jan Dirk Stouten niet beantwoorden, omdat die vragen hem wel eens eerder zijn gesteld.
Of Ziyeck moet wat professioneler wordenDan moet Stouten zijn huiswerk dus beter doen.
Dan moet Stouten zijn huiswerk dus beter doen.
Dat is natuurlijk het minste wat hij had kunnen doen.Inderdaad. Hij had alle interviews met de grote Ziyech moeten terugkijken.
Wie is die Stouten ?
Wat een kut ventje die Ziyech. Wil vragen van Jan Dirk Stouten niet beantwoorden, omdat die vragen hem wel eens eerder zijn gesteld.
Ziyech was bang dat Zanger Rinus zou gaan zingen, zou ik ook zijn als ik Jan Dirk Stouten zag.
Twente zonder Ziyech dus beter dan met.![]()