Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    11

Eresd?g?

Banned
Nee, maar jullie staan wel 5 punten achter met jullie grote mond.
De beker nemen jullie zo serieus dat jullie er voor de zoveelste keer bij een kleine uitgaan.
Daarvoor moet je bij Bosz zijn. Ik had dat ook anders gedaan. Maar de titel is nog niet uit zicht. Als de maand februari geen puntverlies oplevert zie ik zomaar kansen. Vanmiddag hadden ze moeten winnen echter. Van dat armetierige PSV....
 

Pascallovic

Well-known member
Opvallend trouwens dat er voor rust zoveel mocht en dat juist na rust alles werd afgefloten. Zal van Boekel op zijn flikker gehad hebben in de kleedkamer dat hij na rust anders is gaan fluiten.
 

stc

Well-known member
Ik vraag me wel eens af waarom PSV als ze op achterstand komen wel kunnen voetballen en bij 0-0 niet.

Nu even een maand rust en kijken of ze de volgende 17 wedstrijden wel kunnen winnen/beter kunnen voetballen.
 

gevegt

Well-known member
Ik vraag me wel eens af waarom PSV als ze op achterstand komen wel kunnen voetballen en bij 0-0 niet.

Nu even een maand rust en kijken of ze de volgende 17 wedstrijden wel kunnen winnen/beter kunnen voetballen.

De statistieken van de laatste jaren laten zien dat we alsnog kampioen worden. Het komt dus helemaal goed!
 

Jozsef

New member
Die vent met die megafoon word je toch helemaal gestoord van? Wat een kut stem.

Dat moet toch ras-Ajacieden (zoals oa Abu) mateloos irriteren, zo'n traditionele club met zo'n nagemaakte en kunstmatige kutsfeer.
Zullen ze wel weer over het Legioen beginnen maar daar was zo'n Duitser allang het stadion uitgeslagen. Doe effe normaal man.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat moet toch ras-Ajacieden (zoals oa Abu) mateloos irriteren, zo'n traditionele club met zo'n nagemaakte en kunstmatige kutsfeer.
Zullen ze wel weer over het Legioen beginnen maar daar was zo'n Duitser allang het stadion uitgeslagen. Doe effe normaal man.
Ikzelf stoor mij er niet aan. Wellicht dat ik te veel in de wedstrijd op ga dat ik mij er niet aan stoor, maar je zou het inderdaad niet nodig moeten hebben voor de sfeer. Net als die kuttrommels. Bij de wat grotere wedstrijden lijkt er wel meer volume uit te komen. Bijna alsof ze daar een versterker hebben of zoiets.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben er nog niet gerust op. Met een betere spits had je nu al lang op 2-0 gestaan.
Echt zwaar kut dat Dolberg uitviel, kansen zat vandaag, ik denk dat Dolberg er itt Cassierra er wel 1 of 2 had benut. Sowieso zat kansen gehad om het af te maken, ik had dan ook zwaar de hel in dat we niet gewonnen hebben.

Dat moet toch ras-Ajacieden (zoals oa Abu) mateloos irriteren, zo'n traditionele club met zo'n nagemaakte en kunstmatige kutsfeer.
Zullen ze wel weer over het Legioen beginnen maar daar was zo'n Duitser allang het stadion uitgeslagen. Doe effe normaal man.
Inderdaad, die malloot zit er al sinds begin dit seizoen, ik erger me daar inderdaad dood aan. Ik hoop echt dat iemand hem die roeptoeter een meter zijn endeldarm binnenschuift na de winterstop.
 

stc

Well-known member
Ik zag hem al grijpen naar zijn kruis zonder dat hij een boner had.

Ik ga er vanuit dat De Jong en ook Willems (indien niet vertrokken) en Moreno fit zijn na de winterstop. Met een fitte groep (inclusief Locadia) gaat het veel beter denk ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga er vanuit dat De Jong en ook Willems (indien niet vertrokken) en Moreno fit zijn na de winterstop. Met een fitte groep (inclusief Locadia) gaat het veel beter denk ik.

En dan maar hopen dat die afschuwelijke tegenstanders eens iets meer gaan aanvallen in het Phillips Stadion.
 
Bovenaan