Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    11

Maasveld

Well-known member
Tegen Panathinaikos deed ie het wel goed, tegen Cambuur (net als zijn 10 medespelers) niet. Nouri op basis van een wedstrijd anderhalf jaar terug uit tegen VVV afschrijven lijkt mij wat vroeg.
Ik had en heb hem ook zeker nog niet afgeschreven. Hij staat al jaren te boek als een geweldig talent, die maken normaal gesproken bij Ajax al heel jong hun debuut. In die wedstrijden tegen VVV zag je dat hij niet opgewassen was tegen het fysieke/agressieve spel van Post. Op basis daarvan kon ik begrijpen waarom de Boer heeft gewacht om hem te laten debuteren. Hij is nu nog altijd pas 19 jaar dus hij heeft nog wel even de tijd. Dat verzuipen moet alleen niet te lang gaan duren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van wat er over geschreven werd schaal je hem in in minimaal de categorie Van der Vaart/Sneijder/Van Persie/Robben. Dit heeft hij nog niet kunnen waarmaken. Van Persie brak echter ook relatief laat door. Met 19 jaar moet het echter wel gaan komen.
 

gevegt

Well-known member
Van wat ik van Nouri gezien heb, zit het hem meer in zijn mentaliteit. Niet de wil om net zo hard achteruit te lopen als vooruit zeg maar. Als hij wordt geraakt blijft hij te lang liggen en meer van dat soort dingen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wellicht dat een (half) jaartje Groningen o.i.d. wel goed voor hem is.
Altijd de vraag of in dat soort elftallen plaats is voor zo'n middenvelder. Zie hem bij dat soort ploegen ook snel op de bank belanden omdat ze wat meer zekerheid in het elftal willen inbouwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 17

Wellicht dat een (half) jaartje Groningen o.i.d. wel goed voor hem is.

Iemand van de categorie waartoe hij schijnt te behoren hoort eigenlijk bij Ajax door te breken. Verder weet je ook niet in welke situatie hij dan terecht komt. Dan wordt hij straks een tweede Hersi.
 

Maasveld

Well-known member
Iemand van de categorie waartoe hij schijnt te behoren hoort eigenlijk bij Ajax door te breken. Verder weet je ook niet in welke situatie hij dan terecht komt. Dan wordt hij straks een tweede Hersi.
Als hij bij Ajax blijft kan het ook een tweede Tarik Oulida worden. Het is inderdaad koffiedik kijken.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zeg het al een hele poos maar ik vrees dat het een tweede Achabar word. Te klein en fragiel en niet snel genoeg om de Nederlandse top te bereiken.
 

Eef de Kip

Well-known member
1 van de velen die bij Ajax in de jeugd als de nieuwe Cruijff werden gezien.
Ik hoorde jaren geleden al zoiets over Quame Quansah, dat was me toch wel zo'n waanzinnig talent, daar verbleekten vd Vaast en Sneijder bij. Nou dat heeft Europa geweten zeg.
Blijkt maar weer dat er gewoon niet zo veel van valt te zeggen, leuk als ze lekker meehobbelen op hun 18e maar er komt nog zoveel bij kijken voordat ze doorbreken in de top.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind Nouri van wat ik gezien heb ook nog niet zo overtuigend. In de Jupiler League laat hij regelmatig hele mooie dingen zien, maar dat is op dat niveau en hij is eenvoudig uit te schakelen als hij kort wordt gedekt. Lengte en kracht hoeven niet belangrijk te zijn, maar ik vind hem te weinig snelheid en inzicht hebben om dat op te lossen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik lees hier qua snelheid de vergelijking met Achahbar. Dan gaat het hem niet worden. Heeft namelijk ook al de fysiek van Achahbar of eigenlijk misschien nog wel minder dan dat.
 

SanMark.

Well-known member
Ik lees hier qua snelheid de vergelijking met Achahbar. Dan gaat het hem niet worden. Heeft namelijk ook al de fysiek van Achahbar of eigenlijk misschien nog wel minder dan dat.

Ik vergelijk hem in zijn geheel met Achahbar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vergelijk hem in zijn geheel met Achahbar.

Dan is het een gevalletje zonde. Mijn favoriete speler, maar mist de snelheid om op een positie mee te komen. Qua voetballend vermogen misschien wel de beste speler van de eredivisie.
 

Janssen

Well-known member
Zet er een lompe houthakker tegenover in de Juup en heeft het toch al vaak wat lastiger. Het in elk geval niet zo dan hij er wekelijks heel ver bovenuit steekt. Dan kun je het in de Eredivisie ook wel schudden.
 
Bovenaan