Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    11

stc

Well-known member
En dan maar hopen dat die afschuwelijke tegenstanders eens iets meer gaan aanvallen in het Phillips Stadion.

Ik ga er vanuit dat tegen een aantal tegenstanders het goed gaat komen en voor een aantal tegenstanders moeten we even afwachten.

Iedereen heeft nu een maand 'rust', waardoor iedereen fit aan de 2de helft kan beginnen.
 

JFK

Well-known member
Ik ga er vanuit dat tegen een aantal tegenstanders het goed gaat komen en voor een aantal tegenstanders moeten we even afwachten.

Iedereen heeft nu een maand 'rust', waardoor iedereen fit aan de 2de helft kan beginnen.

Ik ga er vanuit dat de tegenstanders naeen maand rust, ook fit aan de 2e helft gaan beginnen en dus weer een vrachtwagen me aanhanger gaan parkeren. Luukje gaat wederom er geen ene kloten van bakken. Na die deal van 10 miljoen is het huilen met de pet op met Luukje.
Zonde van het geld!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een kut ventje die Ziyech. Wil vragen van Jan Dirk Stouten niet beantwoorden, omdat die vragen hem wel eens eerder zijn gesteld.
 

Abubakari

Well-known member
Wat een kut ventje die Ziyech. Wil vragen van Jan Dirk Stouten niet beantwoorden, omdat die vragen hem wel eens eerder zijn gesteld.

Ziyech was bang dat Zanger Rinus zou gaan zingen, zou ik ook zijn als ik Jan Dirk Stouten zag.
 

Abubakari

Well-known member
10 doelpunten minder, 4 punten minder. Nee, het is echt veel leuker dan onder de Boer (om maar even kort door de bocht te gaan).

58573071324d5-15-16.png
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
Je kan ook voor PEC zijn. Die hebben bijna de helft minder en staan in de gevarenzone

Twente is omgekeerd. Goed 2016 gedraaid qua punten dan
 
Bovenaan