Is ook niet zo lastig met Tannane...Vitesse is geslaagd in hun opdracht.
Nee zeker niet, dit zit er dik in. Die jongen kan zich maar niet beheersen.Is ook niet zo lastig met Tannane...
Ik vind dat Tanane gezocht wordt.Nee zeker niet, dit zit er dik in. Die jongen kan zich maar niet beheersen.
Hij heeft denk ik vooral zijn reputatie tegen hem. Het tikje was licht, maar wel een frustratieklap en dat moet 'ie niet doen.Ik vind dat Tanane gezocht wordt.
Die rode kaart is echt een lachertje.
Hij heeft inderdaad zijn reputatie tegen.Hij heeft denk ik vooral zijn reputatie tegen hem. Het tikje was licht, maar wel een frustratieklap en dat moet 'ie niet doen.
Wittek/Dijks (?) met die charge direct daarna op Tannane had trouwens ook best door de VAR bekeken mogen worden voor een rode kaart.
Vorige week werd ie nog gematst dat ie het einde zonder gele kaart haalde. Overigens dacht ik dat er een bepaalde intensiteit in een klap moet zitten. In dit geval kun je over die intensiteit twisten. Hij pakt hem ook op enig moment bij de keel. Moet je ook niet doen. Ik denk dat een Nijhuis hier anders mee was om gegaan, maar ja nu heb je Makkelie, die zit niet in zijn sterkste periode.Hij heeft denk ik vooral zijn reputatie tegen hem. Het tikje was licht, maar wel een frustratieklap en dat moet 'ie niet doen.
Wittek/Dijks (?) met die charge direct daarna op Tannane had trouwens ook best door de VAR bekeken mogen worden voor een rode kaart.
Is het ook niet de combinatie keel plus beweging?Vorige week werd ie nog gematst dat ie het einde zonder gele kaart haalde. Overigens dacht ik dat er een bepaalde intensiteit in een klap moet zitten. In dit geval kun je over die intensiteit twisten. Hij pakt hem ook op enig moment bij de keel. Moet je ook niet doen. Ik denk dat een Nijhuis hier anders mee was om gegaan, maar ja nu heb je Makkelie, die zit niet in zijn sterkste periode.
Dat moet je aan de scheidsrechter vragen waar ie precies rood voor heeft gegeven. Op basis van de gehele situatie hadden Wittek en Tannane dezelfde straf moeten krijgen.Is het ook niet de combinatie keel plus beweging?
Eens. Maar ja, we hebben het over Makkelie uit vorm hé.Dat moet je aan de scheidsrechter vragen waar ie precies rood voor heeft gegeven. Op basis van de gehele situatie hadden Wittek en Tannane dezelfde straf moeten krijgen.
Overigens geeft ie dit soort rode kaarten bij Ajax - PSV niet. Daar hebben we laatst toch ook wat onvriendelijke opstootjes gezien waarbij niet minder gebeurde dan hier. Overigens waarom mag een scheidsrechter wel iedereen wegduwen?Eens. Maar ja, we hebben het over Makkelie uit vorm hé.