Speelronde 16

Poll

  • Gewoon hups Fortuna

    Stemmen: 6 60,0%
  • LB

    Stemmen: 1 10,0%
  • De Wolf polls kunnen niet meer anno 2023

    Stemmen: 2 20,0%
  • Heeft iemand een leesbril?

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

JMD

Well-known member
Ik ben ingeschakeld vlak voor de rode kaart maar zie Twente wel veel de bal hebben, maar toch ook heel veel afwachten… alsof ze 0-0 genoeg vinden…
Gevaarlijk, want Ajax kan ook zo maar scoren
 

JMD

Well-known member
Volgens mij heef5 Twente sinds die rode kaart niet op doel geschoten…

Nu krijgen ze een kans uit een vrije trap. Pijnlijke botsing Cerny en tadic
 

JMD

Well-known member
Als Twente niet wat minder besluiteloos wordt in de aanval gaan ze dit nog verliezen…
 

Batigoal

Well-known member
Tadic tikje gehad en 15+ keer balverlies, maar Schreuder haalt Conceicao eraf voor LINKSbuiten Bergwijn...
 

JMD

Well-known member
Tadic tikje gehad en 15+ keer balverlies, maar Schreuder haalt Conceicao eraf voor LINKSbuiten Bergwijn...
Plus al een gele kaart gehad..

Ik zie Twente trouwens ook nog wel rood krijgen, lompe overtredingen soms daar…
 

JMD

Well-known member
Mijn hemel, niemand bij Twente die wil schieten, die een voorzet durft te geven, alleen maar breien
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 0-0
Eigenlijk is Ajax na de rode kaart niet echt in de problemen gekomen, Twente had wel veel de bal maar deed er weinig mee…

Sparta wint in blessuretijd van Excelsior
 

Batigoal

Well-known member
Twente leek het wel prima te vinden, Ajax komt met 11 man al kwaliteiten tekort, dus met zijn 10en een puntje is het maximale.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zonde van het voorzichtige spel na rust bij Twente.
Beetje hinken op 2 gedachten; vol doorgaan of oppassen voor die ene counter.
Was na de thee niet echt leuk om naar te kijken en Jans ook niet sterk met wisselen.
Waarom geen Steijn die veel vaker dreigend in de 16 komt en Vlap die met kramp op het veld liep zo lang laten staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Credits voor de ploeg hoe ze het na rust dicht hebben gehouden en geen kans meer hebben weggegeven met 10 man. Kwam eindelijk wat pit en onverzettelijkheid in. Conceicao weer leuk gespeeld. Er gebeurt tenminste iets als hij aan de bal is en iemand met pit in zijn donder. Vond Tadic tegen 10 man overigens ook prima als aanspeelpunt en hoe hij nog wel eens probeerde een aanval op te zetten.
 

gevegt

Well-known member
Credits voor de ploeg hoe ze het na rust dicht hebben gehouden en geen kans meer hebben weggegeven met 10 man. Kwam eindelijk wat pit en onverzettelijkheid in. Conceicao weer leuk gespeeld. Er gebeurt tenminste iets als hij aan de bal is en iemand met pit in zijn donder. Vond Tadic tegen 10 man overigens ook prima als aanspeelpunt en hoe hij nog wel eens probeerde een aanval op te zetten.
Wel opvallend dat de media alleen maar negatieve koppen heeft.
Alsof ze de kop van Schreuder opeisen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan