Speelronde 16

Poll

  • Gewoon hups Fortuna

    Stemmen: 6 60,0%
  • LB

    Stemmen: 1 10,0%
  • De Wolf polls kunnen niet meer anno 2023

    Stemmen: 2 20,0%
  • Heeft iemand een leesbril?

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Jef400

Well-known member
Zaterdag 21:00 maar naar Rotterdam-West voor de kleine derby. Het voelt toch altijd als het kleine broertje wat op bezoek komt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dan eigenlijk altijd terug aan de meest memorabele editie met Aad de Mos: https://www.rijnmond.nl/nieuws/1954...-sparta-excelsior-meest-memorabele-derby-ooit
Daar was ik bij, maatje van me had een kaart over op de Denis Neville-tribune. Was een hele aparte dag. Durfde niet te juichen. Niet omdat ik heel bang was voor de Spartanen, maar omdat ze overal om me heen letterlijk stonden te huilen. Had echt met ze te doen, hoewel ik natuurlijk voor Excelsior was.

Nu ik erover nadenk: eigenlijk zou Excelsior mij een seizoenkaart voor het leven moeten sponsoren. Steeds wanneer ik erbij ben en het gaat ergens om, gebeurt er iets legendarisch. Deze wedstrijd, de 3-0 tegen Feyenoord in het kampioensjaar en natuurlijk afgelopen zomer in Den Haag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Daar was ik bij, maatje van me had een kaart over op de Denis Neville-tribune. Was een hele aparte dag. Durfde niet te juichen. Niet omdat ik heel bang was voor de Spartanen, maar omdat ze overal om me heen letterlijk stonden te huilen. Had echt met ze te doen, hoewel ik natuurlijk voor Excelsior was.

Nu ik erover nadenk: eigenlijk zou Excelsior mij een seizoenkaart voor het leven moeten sponsoren. Steeds wanneer ik erbij ben en het gaat ergens om, gebeurt er iets legendarisch. Deze wedstrijd, de 3-0 tegen Feyenoord in het kampioensjaar en natuurlijk afgelopen zomer in Den Haag.

Als jij nou wat vaker was langsgekomen gingen het ze nog meer voor de wind. Maar bizar. Nu je het zegt wist ik wel dat je er in Den Haag bij was. Dat je op Spangen erbij was had ik niet scherp. Je zal het gerust wel eens hebben aangehaald. We hebben een half jaar lang het liedje mogen meezingen in 2017.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als jij nou wat vaker was langsgekomen gingen het ze nog meer voor de wind. Maar bizar. Nu je het zegt wist ik wel dat je er in Den Haag bij was. Dat je op Spangen erbij was had ik niet scherp. Je zal het gerust wel eens hebben aangehaald. We hebben een half jaar lang het liedje mogen meezingen in 2017.
Ja, inderdaad. Ik ga sowieso altijd wel als ze in de play-offs spelen. Is altijd een geweldig uitje. Was met Oud & Nieuw bij Fabian, toen hebben we ook herinneringen opgehaald toen we samen na het winnen van de play-offs in 2011 de polonaise hebben gedanst met Ryan Koolwijk en Alex Pastoor.

Blijft zo'n heerlijke club man, Excelsior. Amateursfeertje in de Eredivisie. We moeten komend half jaar maar weer eens een datum plannen.
 

Maasveld

Well-known member
Nu ik erover nadenk: eigenlijk zou Excelsior mij een seizoenkaart voor het leven moeten sponsoren. Steeds wanneer ik erbij ben en het gaat ergens om, gebeurt er iets legendarisch. Deze wedstrijd, de 3-0 tegen Feyenoord in het kampioensjaar en natuurlijk afgelopen zomer in Den HaHaag.
Successupporter!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

De Wolf

Well-known member
Daar was ik bij, maatje van me had een kaart over op de Denis Neville-tribune. Was een hele aparte dag. Durfde niet te juichen. Niet omdat ik heel bang was voor de Spartanen, maar omdat ze overal om me heen letterlijk stonden te huilen. Had echt met ze te doen, hoewel ik natuurlijk voor Excelsior was.

Nu ik erover nadenk: eigenlijk zou Excelsior mij een seizoenkaart voor het leven moeten sponsoren. Steeds wanneer ik erbij ben en het gaat ergens om, gebeurt er iets legendarisch. Deze wedstrijd, de 3-0 tegen Feyenoord in het kampioensjaar en natuurlijk afgelopen zomer in Den Haag.
Dan moet je sowieso tegen Ajax en PSV
 

stc

Well-known member
PSV zou normaal gesproken moeten winnen daar in Sittard.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan