Dat lijkt me niet.
PSV verloor ooit daar met 6-4.Je zou kunnen zeggen dat in Sittard op elke plek een betere speler heeft staan. Maar stc is wel vaker ongehoord positief over zijn club. Ach heeft wel wat moois
Dat lijkt me niet.
PSV verloor ooit daar met 6-4.Je zou kunnen zeggen dat in Sittard op elke plek een betere speler heeft staan. Maar stc is wel vaker ongehoord positief over zijn club. Ach heeft wel wat moois
En voila, daar gaat 'ie. Onbegrijpelijk joh.Hoe kan het nou dat rechtsback Rensch, die op zijn eigen positie al zwaar tekort komt, in het hart van de verdediging moet spelen? Hij weet zich totaal geen raad met de terugzakkende Wolfswinkel en de loopacties van Vlap.
Rensch is van origine centrale verdediger. Het was Ten Hag die hem bij het eerste haalde en hem op rechts zette. Jammer alleen dat hij zich na zijn prima debuutjaar niet echt verder heeft ontwikkeld.Hoe kan het nou dat rechtsback Rensch, die op zijn eigen positie al zwaar tekort komt, in het hart van de verdediging moet spelen? Hij weet zich totaal geen raad met de terugzakkende Wolfswinkel en de loopacties van Vlap.
Da's wel erg makkelijk gezegd. Hij verliest gewoon dat duel, probeert het te herstellen en die sluwe vos Wolfswinkel zoekt de overtreding op. Die Rensch kan natuurlijk niet zomaar een stap bij Wolfswinkel vandaan zetten, nadat hij dat duel verloor. De fout zit hem in hoe hij in eerste instantie dat duel verliest, daarna kunnen te credits naar de spits.Van gaal zei het in de jaren 90 al: laat zo’n man lopen in zo’n geval. Vertrouw op je keeper…
Nu is het dan nog wel 0-0 maar moet je met tien man verder…
Blijf dan van dat shirt af… je weet dat van wolfswinkel dan gaat liggen…Da's wel erg makkelijk gezegd. Hij verliest gewoon dat duel, probeert het te herstellen en die sluwe vos Wolfswinkel zoekt de overtreding op. Die Rensch kan natuurlijk niet zomaar een stap bij Wolfswinkel vandaan zetten, nadat hij dat duel verloor. De fout zit hem in hoe hij in eerste instantie dat duel verliest, daarna kunnen te credits naar de spits.
Niet genoten van dat schot van Goudmijn?Ik verveel me op Spangen