Speelronde 16

Speelronde 16

• Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

Forza AZ

Well-known member
Forza Grunn!

Die de laatste weken overigens juist weer wat uit hun dip zijn gekomen. Laatste 5 wedstrijden alleen van Feyenoord verloren. Verder 0-3 bij ADO, 4-2 tegen Vitesse, nu 3-3 tegen PSV en bij Roda zondag 2-2. Had al enigszins hoop dat PSV op het goede moment naar Grunn kwam, die hoop was na 16 minuten wel weer vervlogen, maar eind goed al goed!

Ook wel bijzonder dat Heerenveen zijn goeie reeks in de Kuip weer voortzet.

Al met al een leuke voetbalavond. Hopelijk vanavond ook een mooi avondje.
Als Excelsior minimaal 1 punt pakt is het zeker een mooi avondje.

ElSimao

Active member
Frenkie vanavond waarschijnlijk weer centraal achterin. Ben daar zeker niet tegen, omdat hij voetballend zeer veel brengt, maar je hebt hem dan niet op het middenveld. Als half denk ik dat hij zeer gevaarlijk zou kunnen zijn met zijn dribbel en passing. Waarschijnlijk Siem nu dus als half en dat vind ik wel problematisch, alhoewel we verder weinig opties hebben. Was denk ik zelf voor Eiting gegaan maar voor zover ik het overzie kan die er ook niet bijster veul van.

Hopelijk Huntelaar in de spits. Dolberg mag invallen maar zijn spel rechtvaardigt geen basisplaats, het is al wedstrijden lang alsof je met 10 man speelt.

zwammy

Well-known member
6 wedstrijden is echt belachelijk in vergelijking met andere schorsingen.

Ik vind hem in die zin vergelijkbaar met die jongen van Sparta tegen Groningen. Maar daar raakte de speler niet geblesseerd omdat hij verkeerd terecht kwam.

Joost

Well-known member
Ik vind hem in die zin vergelijkbaar met die jongen van Sparta tegen Groningen. Maar daar raakte de speler niet geblesseerd omdat hij verkeerd terecht kwam.

Ali Bouazounogiets, maar dat was met gestrekt been op kniehoogte.

https://www.youtube.com/watch?v=ubdQNK5GuMg

De overtreding van Bertrams was stevig maar hooguit net zo zwaar als spelers die een smerige tackle op enkels inzetten zoals Paulissen die je plaatste. Bertram was er niet op uit om Slagveer in tweeen te schoppen en heeft een beetje pech dat Slagveer ongelukkig terechtkomt.

4 waarvan 1 voorwaardelijk was wat mij betreft voldoende.

Maasveld

Well-known member
Het was weer zo'n opvreetavondje gisteren. 1 keer zwak verdedigen en het is direct kassa. VVV was verder eigenlijk net een tikkeltje beter, maar kon ook vrij weinig cre?ren. Thy kreeg een reuzenkans in de schoot geworpen, maar raakte, via Leeuwin, voor de 6de keer dit seizoen het aluminium. Verder wel weer een uitstekende pot van hem. Als afmaker de slechtste spits van de Eredivisie, maar als aanspeelpunt 1 van de beste.

In de 2de helft een beetje hetzelfde beeld. VVV de iets betere, maar weinig gecre?erd. Dan moet ie een keer goed vallen, maar dat deed het gisteren niet. Ik begin me langzaam wel te ergeren aan Steijn. Dat ie de jongens van vorig jaar vertrouwen geeft kan ik begrijpen, maar het houdt een keer op. Janssen en Hunte kan gewoon echt niet. Dekker is een stuk beter dan Rutten. En Nwakali mag ook wel eens een aantal wedstrijden als middenvelder de kans krijgen.

RickPSV

Active member
Het was weer zo'n opvreetavondje gisteren. 1 keer zwak verdedigen en het is direct kassa. VVV was verder eigenlijk net een tikkeltje beter, maar kon ook vrij weinig cre?ren. Thy kreeg een reuzenkans in de schoot geworpen, maar raakte, via Leeuwin, voor de 6de keer dit seizoen het aluminium. Verder wel weer een uitstekende pot van hem. Als afmaker de slechtste spits van de Eredivisie, maar als aanspeelpunt 1 van de beste.

In de 2de helft een beetje hetzelfde beeld. VVV de iets betere, maar weinig gecre?erd. Dan moet ie een keer goed vallen, maar dat deed het gisteren niet. Ik begin me langzaam wel te ergeren aan Steijn. Dat ie de jongens van vorig jaar vertrouwen geeft kan ik begrijpen, maar het houdt een keer op. Janssen en Hunte kan gewoon echt niet. Dekker is een stuk beter dan Rutten. En Nwakali mag ook wel eens een aantal wedstrijden als middenvelder de kans krijgen.

Is het niet beter om Thy dan juist op het middenveld te hebben en Seuntjens weer in de spits?

Batigoal

Well-known member
Sparta tapt uit een ander vaatje in de tweede helft. Maar goed ook, want ze moeten weer punten gaan pakken.

Laatst bewerkt:

Miramar

Well-known member
Hier lopen de vleugelspelers wel gewoon richting achterlijn en komen met een voorzet. Kunnen die kutjes van Feyenoord een voorbeeld aan nemen.

Bovenaan