Speelronde 16

Speelronde 16

• Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

Miramar

Well-known member
Nou Boetius weer top, die andere sukkel Vilhena in topvorm. Blijven kiezen voor deze kanjers Gio.

Pascallovic

Well-known member
Nou Boetius weer top, die andere sukkel Vilhena in topvorm. Blijven kiezen voor deze kanjers Gio.
Larsson raakt anders ook geen knikker of levert enige bijdrage in de vorm van assists of goals. Leuke wedstrijd tegen Swift gespeeld, maar veel meer voegt ie nu ook weer niet toe.

PES5

Administrator
Forumleiding
Keurige prestatie. Had meer ingezeten, maar je had 'm ook kunnen verliezen met die kans van El Ahmadi.

Schaars heerste en Pierie speelde J?rgensen uit de wedstrijd.

Nu op naar zaterdag en tijd voor drie punten!

Friesland

Well-known member
Afgelopen in de Kuip. Daar had Blom wel wat extra tijd mogen bijrekenen, duel lag 1 minuut stil in blessuretijd.

Die had hij er vooraf al bijberekend. Ik heb geen idee hoe hij bij die vier minuten kwam. Er waren maar 5 wissels en daarbuiten was dat geval met Van Amersfoort eigenlijk het enige serieuze oponthoud, maar dat gebeurde pas in de blessuretijd. Als die Russische dame van Nederland - Ierland (v) deze wedstrijd had gefloten, dan had ze op 88:00 al afgefloten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een slechte wedstrijd weer. En koud dat het was zo met die wind en regen. Kortom, was ik maar thuis gebleven.

Abubakari

Well-known member
Vijf puntjes nog maar. Tja, nu wordt het echt weer spannend. Superzuur.

Forza Grunn!

Die de laatste weken overigens juist weer wat uit hun dip zijn gekomen. Laatste 5 wedstrijden alleen van Feyenoord verloren. Verder 0-3 bij ADO, 4-2 tegen Vitesse, nu 3-3 tegen PSV en bij Roda zondag 2-2. Had al enigszins hoop dat PSV op het goede moment naar Grunn kwam, die hoop was na 16 minuten wel weer vervlogen, maar eind goed al goed!

Ook wel bijzonder dat Heerenveen zijn goeie reeks in de Kuip weer voortzet.

Al met al een leuke voetbalavond. Hopelijk vanavond ook een mooi avondje.

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso zondag maar eens een middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Amrabat proberen. Kijken of dat werkt.

SC Heerenveen

Well-known member
Dikverdiend punt behaald in De Kuip. En als er toch ??n ploeg verdiend had te winnen waren wij het wel. En waarom het doelpunt van Veerman afgekeurd werd? Centrale duo stond bij ons erg goed, en natuurlijk keepte Hahn geweldig. De sfeer viel mij trouwens zwaar tegen, is normaal toch ??n van de redenen dat ik naar De Kuip kom. Heerlijk om met een puntje terug te keren naar Heerenveen en zo de knappe ongeslagen serie van de laatste 5 uitwedstrijd voort te zetten. Maar koud dat het inderdaad was. Maar geen spijt dat ik last minute toch nog ben mee gegaan.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dikverdiend punt behaald in De Kuip. En als er toch ??n ploeg verdiend had te winnen waren wij het wel. En waarom het doelpunt van Veerman afgekeurd werd? Centrale duo stond bij ons erg goed, en natuurlijk keepte Hahn geweldig. De sfeer viel mij trouwens zwaar tegen, is normaal toch ??n van de redenen dat ik naar De Kuip kom. Heerlijk om met een puntje terug te keren naar Heerenveen en zo de knappe ongeslagen serie van de laatste 5 uitwedstrijd voort te zetten. Maar koud dat het inderdaad was. Maar geen spijt dat ik last minute toch nog ben mee gegaan.

Nou... Op basis van de eerste helft wel. Maar als je vanaf de 60e minuut bij een 1-1 stand al gaat tijdrekken, dan ben je als ploeg niet echt bezig met een overwinning uit het vuur te slepen.

Die afgekeurde 0-1 was belachelijk. Echt weer zo'n raar Blom-momentje.

De sfeer is al weken doods. Dat is een directe weerspiegeling van hoe de ploeg speelt. Er is al maanden geen reet meer aan.

Bovenaan