Larsson raakt anders ook geen knikker of levert enige bijdrage in de vorm van assists of goals. Leuke wedstrijd tegen Swift gespeeld, maar veel meer voegt ie nu ook weer niet toe.Nou Boetius weer top, die andere sukkel Vilhena in topvorm. Blijven kiezen voor deze kanjers Gio.
Wat een kut avond
Tegen wie moeten jullie?Nu op naar zaterdag en tijd voor drie punten!
Afgelopen in de Kuip. Daar had Blom wel wat extra tijd mogen bijrekenen, duel lag 1 minuut stil in blessuretijd.
Tegen wie moeten jullie?
NAC. Makkie 1-0.
Ik dacht dat het klaar was, lul!http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=23289
Zet hem maar op pauze Maasveld, op het moment van de tik van Slagveer heeft Bertrams zijn been al uit.
Vijf puntjes nog maar. Tja, nu wordt het echt weer spannend. Superzuur.
Larsson raakt anders ook geen knikker of levert enige bijdrage in de vorm van assists of goals. Leuke wedstrijd tegen Swift gespeeld, maar veel meer voegt ie nu ook weer niet toe.
Dikverdiend punt behaald in De Kuip. En als er toch ??n ploeg verdiend had te winnen waren wij het wel. En waarom het doelpunt van Veerman afgekeurd werd? Centrale duo stond bij ons erg goed, en natuurlijk keepte Hahn geweldig. De sfeer viel mij trouwens zwaar tegen, is normaal toch ??n van de redenen dat ik naar De Kuip kom. Heerlijk om met een puntje terug te keren naar Heerenveen en zo de knappe ongeslagen serie van de laatste 5 uitwedstrijd voort te zetten. Maar koud dat het inderdaad was. Maar geen spijt dat ik last minute toch nog ben mee gegaan.