Speelronde 15

Speelronde 15

• Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

Joost

Well-known member
Als je contact maakt loop je risico. Gewoon niet doen dus. Domme actie van die Roda-speler.

Overigens zou ik vooral boos worden op die Engels, 30 seconden ervoor moet hij die bal afleggen en is het 3-1 en duel gespeeld.

Eerder op de doelman die moet uitkomen volgens mij.

vakx2.0

Banned
Dat uitgerekend jij naar mijn onderbuikgevoel vraagt... :p

Ik vrees dat het een saai duel gaat worden. Ajax wil niet in de val van PSV (counters) gaan lopen, en PSV vindt het met die 10 punten voor wel best. Zeker omdat Ajax en AZ volgende week ook tegen elkaar spelen.

Dat komt omdat ik een JMD onderbuikgevoel heb: winst Ajax.

Weet in elk geval wel dat 'heel Nederland hoopt dat de competitie weer spannend wordt', dus op meevallertjes van Blom hoeven we niet te rekenen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vertel dat ook maar eens aan jezelf en je mede-moderators die me voor heel wat naardere dingen dan 'droplul' hebben uitgemaakt, voordat je mij de maat denkt te moeten nemen. Wat een hypocrisie, Jamel.

Je mag van mij iedereen een droplul noemen, alleen een beetje vreemd om zijn tenniscarri?re mee te nemen in je reactie, als het nota bene over winterse omstandigheden tijdens een voetbalwedstrijd gaat.

JMD

Well-known member
Weet in elk geval wel dat 'heel Nederland hoopt dat de competitie weer spannend wordt', dus op meevallertjes van Blom hoeven we niet te rekenen.
Rond deze tijd hoopt altijd 'heel Nederland' dat de competitie weer spannend wordt (op de supporters van de club die flink voor staat na).
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.

Ben absoluut geen fan van Blom, maar dit soort dingen neemt hij echt niet mee.

Max

Administrator
Forumleiding

Je kan moeilijk het hele seizoen op scheidsrechterlijke dwalingen teren.

vakx2.0

Banned
Je mag van mij iedereen een droplul noemen, alleen een beetje vreemd om zijn tenniscarri?re mee te nemen in je reactie, als het nota bene over winterse omstandigheden tijdens een voetbalwedstrijd gaat.

Niet minder vreemd dan een (indoor) sporter die zich over voetbal uitlaat en betweterig laat weten dat 'ze' maar eerder hadden moeten vertrekken.

Can't see your point.

Batigoal

Well-known member

Sjonge, je hebt je excuus al klaar als PSV niet gaat winnen.

PSV ligt ons vaak niet, in tegenstelling tot die andere topper. En met deze opstelling brengt Keizer niet veel meer vertrouwen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een onnozelen, die mensen die nu veel te laat komen. Wanneer leert men hier eens anticiperen?

Iedereen weet dat het weer vandaag bar en boos zal zijn. Dan laat je die bussen dus echt veel en veel eerder vertrekken. Net als de selectie van PSV gewoon enorme sukkels.

Je moet met dit weer rekening houden met minimaal dubbele reistijd.

vakx2.0

Banned
Wat een onnozelen, die mensen die nu veel te laat komen. Wanneer leert men hier eens anticiperen?

Iedereen weet dat het weer vandaag bar en boos zal zijn. Dan laat je die bussen dus echt veel en veel eerder vertrekken. Net als de selectie van PSV gewoon enorme sukkels.

Je moet met dit weer rekening houden met minimaal dubbele reistijd.

Makkelijk praten in Dokkum. Daar dooit het al jaren, terwijl in het zuiden de sneeuwstormen razen.

Joost

Well-known member

Allemachtig vakx, het interesseert de gemiddelde supporter van niet PSV of Ajax echt geen reet wie er kampioen wordt.

JMD

Well-known member
PSV ligt ons vaak niet, in tegenstelling tot die andere topper.
En dat blijft toch wel het vreemde in NL. PSV heeft het gemiddeld lastiger tegen Feyenoord dan tegen Ajax, Ajax heeft lastiger tegen PSV dan Feyenoord, en Feyenoord heeft het lastiger tegen Ajax dan PSV.

JMD

Well-known member
De heren en dames van de media denken daar anders over.

Die willen vooral een spannende competitie, en daar kan ik ze geen ongelijk geven. Titeldeciders op de laatste speeldag (zoals in 2016 en 2017) zijn veel interessanter voor hen dan als 1 ploeg ruim van tevoren kampioen wordt (zoals in 2015).En tuurlijk zullen ze hun persoonlijke voorkeur hebben, ook verslaggevers zijn mensen, maar zij hebben ook met oplages/kijkcijfers te maken en die zijn groter bij een spannend competitieslot.

Bovenaan