Speelronde 15

Speelronde 15

• Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

Joost

Well-known member
Daar heeft vakx toch echt gelijk.

Supportersbewegingen worden tot op de centimeter geregisseerd. Zelfs als de Supportersvereniging van PSV iets had gewild dan was er van honderd instanties goedkeuring nodig.

Heb het zelf ooit eens meegemaakt bij AZ v Roda. Toen kwam er geen bus en moest hemel en aarde bewogen worden om met een auto te mogen.

vakx2.0

Banned
@PES5 : stop maar met je op te winden. Ze zijn binnen.

Brabants kwartiertje te laat... hoort erbij.
Overigens geldt dat ook voor de Ajax-supporters, die druppelen ook nog steeds binnen.

Maar iedereen is er dus.

gevegt

Well-known member
Vakx heeft gelijk, volgens mij. Bij een risicowedstrijd als Ajax - PSV, heeft de supportersvereniging van de uitploeg totaal geen invloed op het vertrektijdstip van de bussen. Ik snap PES5 echter wel, want zijn club speelt nooit risicowedstrijden.

Volgens mij is het zo dat ze niet voor een bepaald tijdstip mogen arriveren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar wat moet er allemaal geregeld worden om eerder te vertrekken?

Bussen moeten eerder komen en stewards ook.

En verder?

Forza AZ

Well-known member
Het lijkt mij dat de afgelaste duels overigens naar 24 januari gaan, de eerste vrije midweek van 2018.

Sparta-Vitesse kan ook op 20 december, omdat ze beide al uitgeschakeld zijn in de beker.

Voor Utrecht-Feyenoord lijkt 24/25 januari het beste, want in de 2 midweken daarna staan ook al wedstrijden gepland (31 januari kwartfinale beker (als Feyenoord de 1/8e finale wint) en 7 februari midweekse competitieronde). De weken daarna is er weer CL en zou je een inhaalwedstrijd vroeg op de avond moeten spelen, vanwege TV-rechten e.d.

JMD

Well-known member
Yep. Tenzij dat niet mag van de driehoek.

Maa dan spreek je dat toch ook af. Jongens, als we voor tijdstip X bij Breukelen zijn dan gaan we naar de parkeerplaats.

Alle 50.000 man in de ArenA zijn nu doof... Mijn hemel. Zoveel vuurwerk afsteken in een dichte ruimte...

Bovenaan