Speelronde 11

Wat gebeurd er allemaal


  • Totaal aantal stemmers
    13

ALenstra

Well-known member
SC Cambuur verliest thuis met 0-1 van FC Twente terwijl NEC 3-3 speelde tegen Go Ahead Eagles. Alweer de 8e gelijkspel voor NEC.
 

JMD

Well-known member
Je moet nu zorgen dat je de laatste 3 wedstrijden waarvan 2 nog thuis (NEC en AZ) en Ajax uit eigenlijk gaat winnen, zodat je in de winterstop de verdediging kan renoveren.
Jep. Dat wordt noodzaak. Die thuisduels zie ik nog wel lukken, uit bij Ajax wordt een ander verhaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jep. Dat wordt noodzaak. Die thuisduels zie ik nog wel lukken, uit bij Ajax wordt een ander verhaal.

In dat geval is het toch geen ramp? Ajax uit is typisch een wedstrijd die je kan verliezen.
 

JMD

Well-known member
In dat geval is het toch geen ramp? Ajax uit is typisch een wedstrijd die je kan verliezen.
Klopt. Maar dan sta je naw wel 4e/5e en op 7 punten van Ajax. En ik geloof echt wel dat Ajax nog punten gaat verspelen, maar dat gaan wij op zeker ook nog doen, elk uitduel is lastig voor ons en gek genoeg win je dan bij Heerenveen, maar ga je onderuit bij Cambuur en Grunn, waar we niet vaak (helemaal nooit (Cambuur)) punten laten liggen.
 

stc

Well-known member
Jep. Dat wordt noodzaak. Die thuisduels zie ik nog wel lukken, uit bij Ajax wordt een ander verhaal.
Misschien wordt het weer zo'n wedstrijd waar PSV er alles eruit haalt en gaat winnen.

Ik ben trouwens benieuwd of v Nistelrooy uit zijn stekker gaat in de kleedkamer na zo'n wanprestatie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@stc jij hebt het over het renoveren van de verdediging, maar als je kijkt naar de afgelopen transferperiodes bij PSV dan hebben ze in twee zomers met Drommel, Ramalho, Mwene, Benitez, Hoever en Branthwaite zes verdedigende spelers binnengehaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
@stc jij hebt het over het renoveren van de verdediging, maar als je kijkt naar de afgelopen transferperiodes bij PSV dan hebben ze in twee zomers met Drommel, Ramalho, Mwene, Benitez, Hoever en Branthwaite zes verdedigende spelers binnengehaald.

Ik ben van mening dat allen genoemde spelers PSV momenteel niet verder helpen. Ramalho is misschien nog de beste aankoop geweest. Kan zijn dat hij een mindere periode heeft. Het is te hopen dat Boscagli na de winsterstop ook weer aansluit. Ik vond hem toch voor zijn blessure redelijk goed spelen in combinatie met Ramalho.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben van mening dat allen genoemde spelers PSV momenteel niet verder helpen. Ramalho is misschien nog de beste aankoop geweest. Kan zijn dat hij een mindere periode heeft. Het is te hopen dat Boscagli na de winsterstop ook weer aansluit. Ik vond hem toch voor zijn blessure redelijk goed spelen in combinatie met Ramalho.
Dan heeft Ramalho al 12 maanden een mindere periode. Dat is echt niks bijzonders.
 

stc

Well-known member
Ik heb naar de statistieken gekeken. De verloren wedstrijden zijn allemaal wedstrijden waar de Jong niet mee of gedeeltelijk heeft mee gespeeld.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb naar de statistieken gekeken. De verloren wedstrijden zijn allemaal wedstrijden waar de Jong niet mee of gedeeltelijk heeft mee gespeeld.
Nogal wiedes als hij er in die periode 2 maanden heeft uitgelegen met een blessure en er daarvoor amper een wedstrijd gespeeld was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Mario

Well-known member
PSV en Feyenoord maken het Ajax niet echt moeilijk op dit moment. Ook nog eens een nederlaag voor AZ. Leuke cadeautjes voor Ajax dit weekend.
 

stc

Well-known member
Nogal wiedes als hij er in die periode 2 maanden heeft uitgelegen met een blessure en er daarvoor amper een wedstrijd gespeeld was.
Tot en met de blessure 7 wedstrijden. Met of zonder de Jong, afgezien van de statistieken scheelt denk ik.
 

Bernardo

Well-known member
Dit komt niet goed, ik zie het somber in. Alles zit tegen en er is voorin gewoon te weinig kwaliteit.

Voetbal tot aan zestien is redelijk, het staat verdedigend wel goed. Maar als je niks creeert en dus niet scoort ga je weinig punten pakken.
 
Bovenaan