Speelronde 11

Wat gebeurd er allemaal


  • Totaal aantal stemmers
    13

JMD

Well-known member
En maar weer eens de lat. Nee hoor, het mag niet voor ons vandaag, we gaan het verliezen
 

JMD

Well-known member
Dit had de 4-2 moeten zijn.

PSV geeft het in dus 5 minuten weg, net als eerder bij Twente (oke, toen in 10 minuten)
 

erka

Well-known member
Dankerlui is echt een ontiegelijke prutser. Die moet hij gewoon maken, helemaal vers in het veld maar schiet m recht tegen Benitez op.
 

JMD

Well-known member
Misschien moeten de trucendoossukkeltjes van PSV eens naar deze aanval kijken, gewoon simpel. Niet eerst 3x een schijnbeweging en allerlei andere instagramwaardige trucjes doen maar gewoon spelen.
 

JMD

Well-known member
FC Twente maakt in blessuretijd de 0-1 vanaf de stip in Leeuwarden, NEC en Eagles maakten ook 6 goals, maar verdelen die eerlijk, 3-3, NEC kwam terug van 1-3
 

JMD

Well-known member
En ook dit duel hebben we een betere XG dan de tegenstander... Tsja. Het blijft by far de meest nutteloze statistiek die er is (want ook bv aan schoten op doel zie je wie er meer kansen heeft gehad).
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente maakt in blessuretijd de 0-1 vanaf de stip in Leeuwarden, NEC en Eagles maakten ook 6 goals, maar verdelen die eerlijk, 3-3, NEC kwam terug van 1-3

Shit. Staat de nummer twee tot en met vijf binnen twee punten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Shit. Staat de nummer twee tot en met vijf binnen twee punten.
Laten we het daar dan maar spannend maken, om plek 1 wordt het dat niet dit seizoen. En PSV zou als het WK start zo maar 5e kunnen staan met duels tegen Ajax en AZ nog voor de boeg de komende weken.
 

erka

Well-known member
Yessss! PSV echt heel veel kansen gehad dus of het nu verdiend is weet ik niet, maar wel heel fijn hoor. Voor het eerst sinds heel veel wedstrijden dat Groningen een aantal fatsoenlijke aanvallen laat zien tegen een veel sterkere ploeg onder druk. Dat is echt heel lang geleden. Krüger achter de spitsen Pepi en Ngonge lijkt veelbelovend. En dan Oratmagoen op de plek van lichtgewichtje Abraham volgende keer.
 

stc

Well-known member
18 tegendoelpunten in 11 wedstrijden is veel te veel. Ik vraag mij af waarom v Nistelrooy hier niets mee doet.
 

JMD

Well-known member
Yessss! PSV echt heel veel kansen gehad dus of het nu verdiend is weet ik niet, maar wel heel fijn hoor. Voor het eerst sinds heel veel wedstrijden dat Groningen een aantal fatsoenlijke aanvallen laat zien tegen een veel sterkere ploeg onder druk. Dat is echt heel lang geleden. Krüger achter de spitsen Pepi en Ngonge lijkt veelbelovend. En dan Oratmagoen op de plek van lichtgewichtje Abraham volgende keer.
Ik weet wel zeker dat het niet verdiend is, maar dat maakt toch niks uit. Je wint, dat is het allerbelangrijkst, en dat zijn de lekkerste.

Gefeliciteerd!
 

JMD

Well-known member
18 tegendoelpunten in 11 wedstrijden is veel te veel. Ik vraag mij af waarom v Nistelrooy hier niets mee doet.
Simpel, omdat er geen oplossing voor is. Men ging er vanuit dat Drommel het probleem was. Elke supporter had al kunnen zien dat dat niet het geval was, maar ze dachten er met het aantrekken van Benitez te zijn... Als Obispo en Teze geen eigen jeugd waren geweest waren die allang weggestuurd, maar ja, PSV wil met meer eigen jeugd spelen dus laten ze die staan.

Net als bij Twente geef je het in een korte periode weg. De rest van het duel ben je (veel) beter, maar een periode van zwakte en je hebt er zo een paar tegen. Dat duel tegen Cambuur was gewoon een offday, vandaag een korte periode dat je door het ijs zakt.
 

stc

Well-known member
Simpel, omdat er geen oplossing voor is. Men ging er vanuit dat Drommel het probleem was. Elke supporter had al kunnen zien dat dat niet het geval was, maar ze dachten er met het aantrekken van Benitez te zijn... Als Obispo en Teze geen eigen jeugd waren geweest waren die allang weggestuurd, maar ja, PSV wil met meer eigen jeugd spelen dus laten ze die staan.

Net als bij Twente geef je het in een korte periode weg. De rest van het duel ben je (veel) beter, maar een periode van zwakte en je hebt er zo een paar tegen. Dat duel tegen Cambuur was gewoon een offday, vandaag een korte periode dat je door het ijs zakt.
Dat moeten een van Nistelrooy toch ook zien. Voorts heb je Ooijer ook nog als assistent zitten, die vroeger een goede verdediger was bij PSV en Oranje. Aanmodderen kan niet, want zo verspeel je heel veel punten. Gelukkig verspeelt de rest ook punten, waardoor je nog 2de staat.

Ik denk dat 1 ding nu duidelijk is geworden. Gutierez zal altijd moeten spelen voor de balans naar achteren.

Je moet nu zorgen dat je de laatste 3 wedstrijden waarvan 2 nog thuis (NEC en AZ) en Ajax uit eigenlijk gaat winnen, zodat je in de winterstop de verdediging kan renoveren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we het daar dan maar spannend maken, om plek 1 wordt het dat niet dit seizoen. En PSV zou als het WK start zo maar 5e kunnen staan met duels tegen Ajax en AZ nog voor de boeg de komende weken.

AZ zit er ook niet lekker in.
 
Bovenaan