Speelronde 11

Wat gebeurd er allemaal


  • Totaal aantal stemmers
    13

De Wolf

Well-known member
Zaterdag 22 oktober,16.30 uur:
Feyenoord - Fortuna Sittard -
18.45 uur:
RKC Waalwijk - Ajax -
21.00 uur:
Vitesse - FC Emmen -

Zondag 23 oktober,12.15 uur:
Excelsior - AZ -
14.30 uur:
FC Groningen - PSV -
SC Cambuur - FC Twente -
NEC - Go Ahead Eagles -
16.45 uur:
FC Utrecht - Sparta R'dam -
20.00 uur:
FC Volendam - sc Heerenveen -

Wat dingen die niemand aan het begin van het seizoen zou zeggen.

Ajax gaat op bezoek bij een suptopper
Vitesse - Emmen is een degradatieduel.
 

stc

Well-known member
Normaliter zou PSV op papier moeten winnen van Groningen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Normaliter zou PSV op papier moeten winnen van Groningen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Normaal gesproken is dat een lastige uitwedstrijd, maar dit jaar zou dat anders moeten zijn. Wij treffen ze helaas pas na de winterstop.
 

JMD

Well-known member
Normaliter zou PSV op papier moeten winnen van Groningen
Normaliter wel ja. Maar ook Cambuur stond bijna onderaan en had 4 duels op rij verloren toen wij er op bezoek kwamen...
Ik kan me niet voorstellen dat we hier 0-1 winnen, we winnen hier of dik, of gaan gewoon weer onderuit.
 

stc

Well-known member
Normaliter wel ja. Maar ook Cambuur stond bijna onderaan en had 4 duels op rij verloren toen wij er op bezoek kwamen...
Ik kan me niet voorstellen dat we hier 0-1 winnen, we winnen hier of dik, of gaan gewoon weer onderuit.
Misschien is het een voordeel dat nu Madueke, de Jong en Mauro JR weer bij de selectie zitten. Geeft PSV meer opties, waardoor het misschien beter gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon echt niet goed. Misschien dat ik iets gemist heb, maar volgens mij geen een echt uitgespeelde kans. Tempo, creativiteit en zuiverheid moet omhoog.
 

stc

Well-known member
Zal je net zien dat PSV morgen ook punten verspeeld en Ajax en AZ de winnaars zijn van het weekend.

Hopelijk is het dat PSV de winnaar wordt van het weekend

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Hopelijk is het dat PSV de winnaar wordt van het weekend
Laten wij maar gewoon winnen, wat de rest doet is minder van belang. Eerst van je eigen resultaat uit gaan, zolang je blijft winnen ben je per definitie de winnaar van het weekend. Als we van de resterende 24 duels er 23 winnen en 1 gelijk spelen zijn we gewoon kampioen... ;)

In deze tijd van het seizoen moet je gewoon je duels winnen, echt serieus kijken naar resultaten van anderen is echt pas van belang vanaf maart...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan