Pascallovic
Well-known member
Heb ze voor die kaart van Gaari ook weleens rood zien geven.
Elk puntverlies of extra tegendoelpunt nu is aan het eind van het seizoen geen kampioenschap.Laten wij maar gewoon winnen, wat de rest doet is minder van belang. Eerst van je eigen resultaat uit gaan, zolang je blijft winnen ben je per definitie de winnaar van het weekend. Als we van de resterende 24 duels er 23 winnen en 1 gelijk spelen zijn we gewoon kampioen...
In deze tijd van het seizoen moet je gewoon je duels winnen, echt serieus kijken naar resultaten van anderen is echt pas van belang vanaf maart...
Als het echt subliem was hadden ze wel op 3 of 4-1 gestaan.Het zal ongetwijfeld vooral over Ajax gaan, maar ik zou toch een lans willen breken voor RKC. Zij speelden echt een sublieme eerste helft en hadden er eigenlijk een stuk of drie moeten maken. Wedstrijd doet me denken aan die bekerfinale tussen Zwolle en Ajax.
Als je faalt in de afronding, kun je nog steeds prachtig aanvalsspel laten zien. We hebben het over RKC, he. De 17e begroting van de Eredivisie. Ik vind het knap hoeveel voetbal Jozef Oosting in het elftal heeft gekregen.Als het echt subliem was hadden ze wel op 3 of 4-1 gestaan.
Ze spelen heel knap en goed voetbal. Er zit duidelijk iemand met kijk op het spelletje. Echter subliem is bij mij de benadering van perfectie. Een 1-1 ruststand met zo veel kansen gemist dat is niet subliem in mijn ogen.Als je faalt in de afronding, kun je nog steeds prachtig aanvalsspel laten zien. We hebben het over RKC, he. De 17e begroting van de Eredivisie. Ik vind het knap hoeveel voetbal Jozef Oosting in het elftal heeft gekregen.