Speelronde 11

Wat gebeurd er allemaal


  • Totaal aantal stemmers
    13

Batigoal

Well-known member
Ajax doet de eerste 10 minuten nog aan werkweigering en dus scoort Kramer, maar die wordt afgekeurd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verdorie, buitenspel voor Kramer en even daarvoor een enorme kans van Clement. Ajax zwijnt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
RKC joh. Tikken Ajax bij vlagen helemaal weg. Bijzonder om te zien. Maar ze moeten zichzelf wel snel gaan belonen, want er komt anders natuurlijk een moment dat Ajax er een keer doorheen voetbalt. En dan zal het wel raak zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Yep, daar gaat 'ie. Paar gevaarlijke momenten al en nu is het 0-1. Jammer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weer een geweldige aanval van RKC en weer laten ze een grote kans liggen. Maar omdat de aanval in leven bleef, kwam er gelijk nog een kans. En Clement maakt de verdiende 1-1. Heerlijke eerste helft!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blind krijgt geel voor praten en blijft maar door ouwehoeren, klapt cynisch. Neemt daarmee wel een groot risico op een tweede gele kaart.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het zal ongetwijfeld vooral over Ajax gaan, maar ik zou toch een lans willen breken voor RKC. Zij speelden echt een sublieme eerste helft en hadden er eigenlijk een stuk of drie moeten maken. Wedstrijd doet me denken aan die bekerfinale tussen Zwolle en Ajax.
 

stc

Well-known member
Laten wij maar gewoon winnen, wat de rest doet is minder van belang. Eerst van je eigen resultaat uit gaan, zolang je blijft winnen ben je per definitie de winnaar van het weekend. Als we van de resterende 24 duels er 23 winnen en 1 gelijk spelen zijn we gewoon kampioen... ;)

In deze tijd van het seizoen moet je gewoon je duels winnen, echt serieus kijken naar resultaten van anderen is echt pas van belang vanaf maart...
Elk puntverlies of extra tegendoelpunt nu is aan het eind van het seizoen geen kampioenschap.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zal ongetwijfeld vooral over Ajax gaan, maar ik zou toch een lans willen breken voor RKC. Zij speelden echt een sublieme eerste helft en hadden er eigenlijk een stuk of drie moeten maken. Wedstrijd doet me denken aan die bekerfinale tussen Zwolle en Ajax.
Als het echt subliem was hadden ze wel op 3 of 4-1 gestaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als het echt subliem was hadden ze wel op 3 of 4-1 gestaan.
Als je faalt in de afronding, kun je nog steeds prachtig aanvalsspel laten zien. We hebben het over RKC, he. De 17e begroting van de Eredivisie. Ik vind het knap hoeveel voetbal Jozef Oosting in het elftal heeft gekregen.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je faalt in de afronding, kun je nog steeds prachtig aanvalsspel laten zien. We hebben het over RKC, he. De 17e begroting van de Eredivisie. Ik vind het knap hoeveel voetbal Jozef Oosting in het elftal heeft gekregen.
Ze spelen heel knap en goed voetbal. Er zit duidelijk iemand met kijk op het spelletje. Echter subliem is bij mij de benadering van perfectie. Een 1-1 ruststand met zo veel kansen gemist dat is niet subliem in mijn ogen.
 
Bovenaan