Speelronde 11

Wat gebeurd er allemaal


  • Totaal aantal stemmers
    13

JMD

Well-known member
Dat vooral. Tot nu overtuigt geen van de top 4-ploegen me.
Klopt. Maar als niemand overtuigt zal het gaan 'volgens de munten' en wordt Ajax kampioen. PSV (of AZ of Feyenoord) moeten een heel goed seizoen draaien om Ajax voor te blijven.
 

JMD

Well-known member
De eerste 35 minuten postte ik alleen hier, sinds het 1-0 is, is het druk geworden... ;)

Welkom heren, ik hoop dat jullie weg gaan blijven in de 2e helft, betekent dat het goed gaat met PSV... :p
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat vooral. Tot nu overtuigt geen van de top 4-ploegen me. Maar met het WK middenin het seizoen waarbij je nog maar moet afvragen hoe en of spelers terugkomen naar hun club start je weer op 0 na de winterstop. Ik verwacht ook een buitengewoon actieve transferperiode in de winter.
Klopt helemaal. Zou zelfs bijna willen zeggen dat hoe minder internationals in je selectie, hoe meer je in het voordeel bent. Dat geldt dus voor AZ en Feyenoord. Die kunnen allebei gewoon een soort zomerstop gaan draaien, met heel veel trainingen met een vaste kern. Terwijl bijvoorbeeld Ajax zowat z'n hele kern mist.
 

erka

Well-known member
PSV doet wat terug: 3-1. Uiteraard is dit nog helemaal niet gespeeld.

Nog lang niet. PSV gaat er wel schepje bovenop doen en Groningen kan dit echt niet volhouden.
Op zijn JMD's: wordt nog wel 3-4.
Ik ga de virtuele hond alvast uitlaten.
 

JMD

Well-known member
Klopt helemaal. Zou zelfs bijna willen zeggen dat hoe minder internationals in je selectie, hoe meer je in het voordeel bent. Dat geldt dus voor AZ en Feyenoord. Die kunnen allebei gewoon een soort zomerstop gaan draaien, met heel veel trainingen met een vaste kern. Terwijl bijvoorbeeld Ajax zowat z'n hele kern mist.
Jep. PSV ook overigens, want ik denk dat alleen Gakpo en misschien Simons mee gaan. Verder hebben we ook niet veel spelers die in Qatar gaan uitkomen.
 

Pascallovic

Well-known member
Klopt helemaal. Zou zelfs bijna willen zeggen dat hoe minder internationals in je selectie, hoe meer je in het voordeel bent. Dat geldt dus voor AZ en Feyenoord. Die kunnen allebei gewoon een soort zomerstop gaan draaien, met heel veel trainingen met een vaste kern. Terwijl bijvoorbeeld Ajax zowat z'n hele kern mist.

Kijkend naar de basis van Ajax gisteren, dan verwacht ik dat alleen Bassey thuis zal blijven en de rest allemaal naar het WK zal gaan. Echt bizar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kijkend naar de basis van Ajax gisteren, dan verwacht ik dat alleen Bassey thuis zal blijven en de rest allemaal naar het WK zal gaan. Echt bizar.
Dat bedoel ik. Afgaande op de eerste seizoenshelft tot nu toe heeft JMD gelijk dat Ajax de beste papieren heeft voor de titel. Maar het kan bijna niet anders dan dat het WK enige invloed gaat hebben op de tweede seizoenshelft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt helemaal. Zou zelfs bijna willen zeggen dat hoe minder internationals in je selectie, hoe meer je in het voordeel bent. Dat geldt dus voor AZ en Feyenoord. Die kunnen allebei gewoon een soort zomerstop gaan draaien, met heel veel trainingen met een vaste kern. Terwijl bijvoorbeeld Ajax zowat z'n hele kern mist.

Slot heeft altijd een vrij helder verhaal, maar die zei laatst dat vrijwel alles wat te trainen was wel goed ging en dat we alleen door wedstrijden te spelen beter zouden kunnen worden. Als ik zie hoe onzorgvuldig, traag en weinig creatief het spel is, dan heb ik daar wel mijn vraagtekens bij. Mag toch aannemen dat wij inderdaad van die winterstop gaan profiteren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog lang niet. PSV gaat er wel schepje bovenop doen en Groningen kan dit echt niet volhouden.
Op zijn JMD's: wordt nog wel 3-4.
Ik ga de virtuele hond alvast uitlaten.

Terecht. PSV heeft extreem veel scorend vermogen. Leuke eerste helft, maar dan is het wel uit met de pret.
 

JMD

Well-known member
Dat bedoel ik. Afgaande op de eerste seizoenshelft tot nu toe heeft JMD gelijk dat Ajax de beste papieren heeft voor de titel. Maar het kan bijna niet anders dan dat het WK enige invloed gaat hebben op de tweede seizoenshelft.
Ligt er overigens wel aan hoever Oranje gaat komen. Is het na de groepsfase afgelopen dan blijft er nog wel rust over, maar haalt Oranje de 1/4 of 1/2 finale dan blijft er echt weinig over van een rustperiode, want ik denk dat de eredivisieploegen net na de kerst (of misschien nog wel ervoor) weer gaan beginnen met trainen, weekend van 7 januari herstart de eredivisie weer.
 

stc

Well-known member
PSV gaat gewoon verliezen. Groningen gaat het niet meer uit handen geven

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Onze man van glas (Madueke) komt erin. Hoop dat hij nu eindelijk geleerd heeft dat hij niet alles alleen kan/moet doen.

Hups PSV!
 

JMD

Well-known member
Ja, laten we vooral Til de diepte in sturen... Pfff...

Ruud is ook wakker en laat nu De Jong zich klaarmaken voor invallen... Waarom niet direct na rust?
 
Bovenaan