WTF, dan breng je De Jong en dan wissel je Veerman... Zit je met Til op het middenveld...
Juist. En Til rendeert alleen echt in de spits, maar daar staat De Jong nu.Dat is inderdaad wel bizar. Veerman moet je juist op het veld houden.
Mwah, het is voorin vooral onkunde bij ons nu. En de verdedigers van Grunn hebben goed gekeken naar de filmpjes van Gakpo dat hij altijd naar binnen draait. Makkelijk verdedigen dan. Madueke speelt verder alleen voor Madueke, dus is ook makkelijk verdedigen. En De Jong is afhankelijk van de aanvoer, maar die komt er niet met Gakpo en Madueke op de vleugels.Dit kan echt niet goed blijven gaan voor Groningen.
Jep. Keept goed. Maar dit is natuurlijk ook een duel waarin hij niks te verliezen heeft. Wordt het 0-3 dan neemt niemand hem dat kwalijk. Redt voor rust een paar keer goed, dan groei je ook echt.Wat ik trouwens niet snap, die 4e keeper van Groningen, de Boer, straalt dus 10x meer rust uit dan Leeuwenburgh, die dan 2e keeper is zogenaamd.
Juist. En Til rendeert alleen echt in de spits, maar daar staat De Jong nu.
Als Simons geen prijzen wint, wint hij altijd sowieso nog de prijs voor het grootste jankgezicht. Heb bij hem constant het idee dat hij in janken kan uitbarsten.
3-3 zie ik echt nog wel gebeuren ja, maar 3-4 niet meer, beetje als Twente uit van dit voorjaar. Alhoewel Grunn ook wat kansjes krijgt.3-2. Geloof mij nou maar.
3-2. Geloof mij nou maar.
We hebben wel Til ja, die heeft vorig jaar voor Feyenoord een aantal keer laten zien dat hij dat inderdaad kan. Maar dan moet het eerst 3-3 worden...Doe ik. Dit gaat PSV ergens in blessuretijd winnen.