Had niet goed getraind volgens de trainer.Ihattaren bij PSV op de bank.
kapot schieten ?Een hoog BLM-gehalte bij PSV.
Is ook wel zo, maar ik had me na al die maanden zonder Ajax om het echie na het prima voetbal in de voorbereiding op een mooiere wedstrijd verheugd. Ik vond Ajax ook gewoon slecht spelen, ook met 11 man. Dat viel me tegen.Lijkt mij dat je als supporter niet al te ontevreden mag zijn inderdaad. Gewonnen, waar dat jaren niet lukte in de eerste wedstrijd, en ruim een uur met een man minder. Die showtjes komen dan later wel weer.
Wat ben je weer negatief, fietste er soms iemand in een Cambuur shirt voorbij?Mochten al die Robben rukkers op de tribune in de pauze nu ook naar huis of moesten ze het blijven uitzitten?
mensen een seizoenkaart kopen terwijl ze nog nooit in de Euroborg zijn geweest of nu ineens fan zijn.
Drones van Fox?Ik vind Robben en geweldige sportman, maar ik zag serieus mensen een seizoenkaart kopen terwijl ze nog nooit in de Euroborg zijn geweest of nu ineens fan zijn. Voor hen vind ik dit wel komisch. Net als de hysterie met de drones van Fox etc etc. Dit kon alleen maar misgaan.
Voor de sportman is dit ongelooflijk klote.