Speelronde 1

Hups

  • Groningen

    Stemmen: 7 70,0%
  • Ajax

    Stemmen: 4 40,0%
  • Feyenoord

    Stemmen: 2 20,0%
  • Heerenveen

    Stemmen: 1 10,0%
  • Twente

    Stemmen: 1 10,0%
  • VVV

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

erka

Well-known member
Zo, dat zijn een hoop gewonnen weddenschappen. Ik had m op maximaal halfuurtje ingeschat.

Wel mooi dat Suslov vandaag mocht invallen en ook nog scoren. Is echt goede jeugdspeler.
 

stc

Well-known member
Ik vond dat PSV redelijk tot matig heeft gevoetbald. Sommige acties waren goed, maar andere totaal weer niet. Die keeper maakt gewoon een blunder bij de 1-1. Daarnaast stonden de linies soms te ver uit elkaar. FC Groningen daarentegen heeft gewoon goed gespeeld. Helaas voor ze heeft dat geen punten opgeleverd, maar ik ben er van overtuigd dat ze snel punten gaan pakken.
 

Abubakari

Well-known member
Lijkt mij dat je als supporter niet al te ontevreden mag zijn inderdaad. Gewonnen, waar dat jaren niet lukte in de eerste wedstrijd, en ruim een uur met een man minder. Die showtjes komen dan later wel weer.
Is ook wel zo, maar ik had me na al die maanden zonder Ajax om het echie na het prima voetbal in de voorbereiding op een mooiere wedstrijd verheugd. Ik vond Ajax ook gewoon slecht spelen, ook met 11 man. Dat viel me tegen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mochten al die Robben rukkers op de tribune in de pauze nu ook naar huis of moesten ze het blijven uitzitten?
 

Abubakari

Well-known member
Mochten al die Robben rukkers op de tribune in de pauze nu ook naar huis of moesten ze het blijven uitzitten?
Wat ben je weer negatief, fietste er soms iemand in een Cambuur shirt voorbij?
Als er bij Heerenveen een icoon terugkeert heeft dat toch ook invloed op de scc verkoop en vind jij het toch ook leuk? Waarom dan zo sarcastisch als het bij Groningen gebeurt?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind Robben en geweldige sportman, maar ik zag serieus mensen een seizoenkaart kopen terwijl ze nog nooit in de Euroborg zijn geweest of nu ineens fan zijn. Voor hen vind ik dit wel komisch. Net als de hysterie met de drones van Fox etc etc. Dit kon alleen maar misgaan.

Voor de sportman is dit ongelooflijk klote.
 

Abubakari

Well-known member
mensen een seizoenkaart kopen terwijl ze nog nooit in de Euroborg zijn geweest of nu ineens fan zijn.

Ik kan mij niet voorstellen dat dat er veel zijn.
Ik zie en hoor vooral echte fans die dit geweldig vinden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb al twee van zulke collega's.

Voor hen vind ik dit niet sneu.
 

erka

Well-known member
Ik zie het probleem niet zo. Mooi een paar extra centen van wat incidentele seizoenkaarten. Er is weinig geld dus elke euro is meegenomen.

Ik vrees wel dat ze hem heel weinig gaan zien. Vanaf het eerste begin denk ik dat al. Moet nog zien dat ie aan 10 wedstrijden komt dit seizoen en daarna stopt ie dan echt en gaat ie in de staf.
 

Joost

Well-known member
Ik vind Robben en geweldige sportman, maar ik zag serieus mensen een seizoenkaart kopen terwijl ze nog nooit in de Euroborg zijn geweest of nu ineens fan zijn. Voor hen vind ik dit wel komisch. Net als de hysterie met de drones van Fox etc etc. Dit kon alleen maar misgaan.

Voor de sportman is dit ongelooflijk klote.
Drones van Fox?
 
Bovenaan