Ik vind Robben en geweldige sportman, maar ik zag serieus mensen een seizoenkaart kopen terwijl ze nog nooit in de Euroborg zijn geweest of nu ineens fan zijn. Voor hen vind ik dit wel komisch. Net als de hysterie met de drones van Fox etc etc. Dit kon alleen maar misgaan.
Voor de sportman is dit ongelooflijk klote.
Precies. Had Heerenveen het gedaan met een clubicoon was het helemaal fantastisch geweest volgens PES.Als die mensen dat allemaal waard vinden, dan is dat toch helemaal prima?
Voor mijn gevoel levert het FC Groningen een hoop geld, positieve energie en publiciteit op.
Precies. Had Heerenveen het gedaan met een clubicoon was het helemaal fantastisch geweest volgens PES.
Ik vind dat best een aparte opmerking voor iemand die fan is van een club die van 4.000 toeschouwers gemiddeld naar 25.000 gemiddeld ging.Trek het allemaal even lekker uit z'n verband. Voor een ieder die Groningen steunt en vooral voor Robben zelf vind ik het sneu. Voor figuren die je nog nooit eerder hebt gehoord over voetbal en nu 'ineens' een grote mond kregen over de FC en een seizoenkaart namen (zoals twee collega's van mij) vind ik het best grappig.
Ik vind dat best een aparte opmerking voor iemand die fan is van een club die van 4.000 toeschouwers gemiddeld naar 25.000 gemiddeld ging.
Ik vind dat best een aparte opmerking voor iemand die fan is van een club die van 4.000 toeschouwers gemiddeld naar 25.000 gemiddeld ging.
Nee, jij zegt dat het raar is dat mensen die nooit in de Euroborg zijn geweest plots een seizoenkaart nemen om Arjen Robben te zien. Terwijl SC Heerenveen rond de milleniumwisseling plots zo ongelofelijk hip werd dat iedereen die drie woorden Fries sprak er een seizoenkaart wilde hebben.Ik vind het best een gekke vergelijking om een aantrekken van een speler te vergelijken met zorgvuldig uitgestippeld beleid.
En verder; wat Atreides zegt.
Toen MVV voor het eerst in decennia een keer won van Roda kwamen ze inderdaad plots onder allerlei stenen vandaan. Ach laat ze lekker.Ik vind het niet raar. Waar zeg ik dat?
Ik heb er geen medelijden mee. Dat is alles.
Alsof MVV ineens een succesvolle spelers aantrekt en een collega, die jij nog nooit eerder een woord over MVV hebt horen reppen, ineens op maandag stoer gaat doen over de uitslagen van MVV. Dan vind jij dat prima? Ik heb daar zelf niks mee.
Als je stoer gaat doen over het voetbal van FC Groningen dan heb je inderdaad niks met voetbal of veel met beton.Ik vind het niet raar. Waar zeg ik dat?
Ik heb er geen medelijden mee. Dat is alles.
Alsof MVV ineens een succesvolle spelers aantrekt en een collega, die jij nog nooit eerder een woord over MVV hebt horen reppen, ineens op maandag stoer gaat doen over de uitslagen van MVV. Dan vind jij dat prima? Ik heb daar zelf niks mee.
Ik vind het niet raar. Waar zeg ik dat?
Mochten al die Robben rukkers op de tribune in de pauze nu ook naar huis of moesten ze het blijven uitzitten?