Speelronde 1

Atreides

Well-known member
Fantastisch eredivisie debuut van Fc Emmen. Dick Lukkien heeft het tactisch (weer) uitstekend neergezet. Gokje met die doelman pakt ook wel lekker uit, daar gaat Emmen waarschijnlijk nog veel plezier aan beleven.

Toch pijnlijk dat zijn grote naam als speler en zijn technische bagge als speler nog steeds zijn grootste kwaliteiten als trainer zijn.

ALenstra

Well-known member
Het is toch een feit dat men binnen de club bang is voor die gasten? Met bedreiging kan je blijkbaar veel.

Abubakari

Well-known member
Ik kan voetbal tegenwoordig vrij makkelijk relativeren, beter dan vroeger in elk geval. Maar ik had gister toch echt wel weer eens ouderwets de smoor in zeg. Op de manier waarmee je in vorige seizoenen de titel verspeelde aan het seizoen beginnen, dwz met een "we winnen toch wel" instelling beginnen (en dat gvd ook gewoon totdat het 0-1 wordt volhouden), onderschatting en zelfoverschatting (want we hebben twee keer van Graz gewonnen, daar wint AEK Larnaca ook gewoon met 0-2 van, maar dat terzijde, en een redelijke eerste helft tegen Standard gespeeld en gelijk denken ze dat ze vanzelf wel kampioen worden). Tuurlijk, niet leren van je fouten van vorig seizoen toen een slappe eerste helft ook gewoonte was en klauwen vol punten kostte.

En dan helpt het ook niet dat je vier spelers rust gaat geven, daar geef je ook een bepaald signaal mee af. Zo te horen zat Huntelaar ook helemaal niet op rust te wachten. Gewoon je sterkste 11 de wei in sturen, zo ingewikkeld is het toch niet? Tweede helft bij Standard en gister laat weer eens zien waarom Ajax weer geen prijs gaat pakken, gemakzuchtige over het paard getilde faalhazen, of kort gezegd KLOOTZAKKEN!:hsv:

Gelukkig was er dan vandaag nog wat leuks in de vorm van de zeges van Graafschap en (vooral) Emmen. Maar voor de rest is het gelijk weer kut met peren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar waarom in augustus al spelers sparen? Je kunt toch nu nog niet moe zijn? Ik heb het idee dat hij graag jongens aals Vd Beek te vriend wil houden. Je moet nu vastigheid en hi?rarchie cre?ren.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heb jij iets tegen mij ofzo?

Welnee, Emmen past gewoon in dat 'lief, leuk, schattig' jasje van Excelsior. Ik zie een nieuwe liefde, dat is alles. Tweede club van heel Nederland momenteel, zeg maar. Behalve voor Keff, die had met z'n twee liefdes een superleuke kutmiddag zag ik op Facebook.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Welnee, Emmen past gewoon in dat 'lief, leuk, schattig' jasje van Excelsior. Ik zie een nieuwe liefde, dat is alles. Tweede club van heel Nederland momenteel, zeg maar. Behalve voor Keff, die had met z'n twee liefdes een superleuke kutmiddag zag ik op Facebook.

Ok?. Nja met Emmen heb ik vrij weinig. Ze ogen inderdaad wel sympathiek, maar van de drie promovendi gun ik Fortuna het meest.

ElSimao

Active member
Maar waarom in augustus al spelers sparen? Je kunt toch nu nog niet moe zijn?

Het is gewoon aangetoond dat als teams 2x per week spelen, de resultaten minder worden, een halve week is dus niet voldoende om compleet te herstellen. Vandaar dat ik het prima vind om te rouleren. Veel van de wissels zijn overigens jongens die op het WK gespeeld hebben en dus sowieso al minder rust gehad hebben. Ook ten Hag's redenatie om Huntelaar rust te geven vond ik meer dan logisch. Hij is wat ouder en blessuregevoelig en je hebt hem tegen Standaard Luik hard nodig, dus nu maar even banken.

Bovendien hou je zo wissels wedstrijdfit en betrokken bij het team.

Ik heb het idee dat hij graag jongens aals Vd Beek te vriend wil houden. Je moet nu vastigheid en hi?rarchie cre?ren.

De man schijnt gezegd te hebben dat vd Beek dus gisteren zou starten, dinsdag tegen Luik en ook volgende week zaterdag. Hoezo zou je een speler alvast 3 basisplaatsen beloven? Ik denk dat het veel met Donny's interview te maken heeft waarin ie gezegd heeft dat ie het niet accepteert om wissel te zijn. En al is dat niet zo, dan heeft het er wel alle schijn van.

Het is een vreselijke man verder, maar als je Mark van Bommel heel rustig en kalm de pers te woord ziet staan is dat een heel verschil met hoe zenuwachtig en hakkelend ten Hag altijd overkomt en hoe hij zich altijd laat verleiden tot het zeggen van domme dingen. Kan me niet voorstellen dat de spelers achter de schermen niet een loopje met de man nemen.

Max

Administrator
Forumleiding
Van de Beek is een basisspeler aldus Ten Hag. Ik vind het vreemd dat jij dat niet direct vrijdag hebt gepost.

gevegt

Well-known member
Als spelers onder de 30 geen twee wedstrijden per week kunnen spelen, zijn ze niet goed genoeg voor topsport.

Atreides

Well-known member
Als spelers onder de 30 geen twee wedstrijden per week kunnen spelen, zijn ze niet goed genoeg voor topsport.

Arjen vind het jammer dat hij toch niet goed genoeg bleek voor topsport voor zijn 30e, maar toch bedankt:
B88987794Z.1_20180218190917_000+GRGR2T28.1-0.jpg

SanMark.

Well-known member
Maar waarom in augustus al spelers sparen? Je kunt toch nu nog niet moe zijn? Ik heb het idee dat hij graag jongens aals Vd Beek te vriend wil houden. Je moet nu vastigheid en hi?rarchie cre?ren.

Enige die je wil sparen is in mijn ogen Huntelaar. Je hebt maar 1 spits en die is al dik in de 30.

En moet je daarin een keuze maken zet je die op de bank in een thuiswedstrijd, en laat je die spelen tegen Luik.

Voor de rest is sparen in augustus en september onzin. Dat kun je in oktober wel eens bekijken hoe iedereen er fysiek voorstaat.

ElSimao

Active member
Van de Beek is een basisspeler aldus Ten Hag. Ik vind het vreemd dat jij dat niet direct vrijdag hebt gepost.

Wilde er een filmpje over maken, maar had er uiteindelijk de tijd niet voor.

Vd Beek heeft 2 wedstrijden niet in de basis gestaan (wel ingevallen) en loopt negatief in de media te doen. Lijkt me wel erg snel. Maar als je als trainer zo'n jongen dan zo tegemoet komt door meteen te zeggen dat zich "geen zorgen hoeft te maken" en dat ie "natuurlijk basisspeler is" en dat ie de volgende 3 wedstrijden in de basis staat vind ik dat wel heel erg slap. Je moet jongens ontmoedigen om dit soort gedrag te vertonen, nu moedig je het alleen maar aan.

En hoezo is ie "natuurlijk" basisspeler? Waarom is dat zo vanzelfsprekend? We hebben veel opties op het middenveld en vd Beek is geen Asensio. Vind hem zelfs vrij matig.

SanMark.

Well-known member
Simeone houd ook aardig vast aan zijn basisteam en je kan daar toch niet zeggen dat de intensiteit een stuk minder is.

ElSimao

Active member
Simeone houd ook aardig vast aan zijn basisteam en je kan daar toch niet zeggen dat de intensiteit een stuk minder is.

Dokter Fuentes.

In het jaar onder Bosz vond ik zijn grootste bezwaar dat ie zo weinig rouleerde, spelers raakten gewoon op op een gegeven moment.

Bovenaan