Speelronde 1

zwammy

Well-known member
PEC Zwolle- sc Heerenveen
Willem II 18:30 VVV-Venlo
Ajax 18:30 Heracles Almelo
PSV 20:45 FC Utrecht
Excelsior 20:45 Fortuna Sittard
ADO Den Haag 12:15 FC Emmen
De Graafschap 14:30 Feyenoord
Vitesse 14:30 FC Groningen
AZ 16:45 NAC Breda
 

Janssen

Well-known member
Voor het eerst sinds de oprichting van SQ moet ik me aan deze kant van het forum melden voor de wedstrijden. Dat is ook wat.
 

JMD

Well-known member
De traditionele top 3 zou toch in principe moeten starten met winst, maar eerste speelrondes geven vaker verrassingen, denk dat die kans op verrassing het grootst is in Doetinchem vwb PSV, Ajax en Feyenoord.

En verder: welkom Fortuna Sittard en FC Emmen.
 

Janssen

Well-known member
Excelsior-uit heb ik op voorhand al de meest vervelende wedstrijd van het hele seizoen genoemd. Daar kun je echt allen maar verliezen en dan ook nog op kunstgras in een treurige ambiance. Mooi dus dat we dat alvast gehad hebben.
 

Abubakari

Well-known member
De traditionele top 3 zou toch in principe moeten starten met winst, maar eerste speelrondes geven vaker verrassingen, denk dat die kans op verrassing het grootst is in Doetinchem vwb PSV, Ajax en Feyenoord.

Dan zie ik eerder Utrecht een puntje pakken. Feyenoord gaat echt niet met puntverlies beginnen tegen de Graafschap.

Ik denk trouwens dat zealle drie wel gewoon gaan winnen.
 

Abubakari

Well-known member
:hsv::hsv::hsv:
Lekker old school voor Fortuna toch? Al is het natuurlijk nog maar kort geleden dat ze in een nog troostelozer ambiance speelden in hun post Gloryhunters periode van een paar jaar terug. Maar ze promoveren een keer en gelijk gaan die arrogante Limbo's clubs als Excelsior de maat nemen.:werder:
 

Abubakari

Well-known member
Nee, want Fortuna Sittard speelde zelf jaren in een troosteloze treurige ambiance. Beetje raar om dan een beetje af te gaan geven op een club als Excelsior waar ze in Sittard al die tijd alleen maar jaloers op konden zijn. Met beperkte middelen vaak eredivisie spelen in een klein maar gezellig (als ik de verhalen van Jamel en consorten mag geloven) stadion.
Terwijl Fortuna in een veel te groot leeg stadion tegen Telstar ploeterde en verloor. Over treurige ambiance gesproken.
 

Janssen

Well-known member
Nee, want Fortuna Sittard speelde zelf jaren in een troosteloze treurige ambiance. Beetje raar om dan een beetje af te gaan geven op een club als Excelsior waar ze in Sittard al die tijd alleen maar jaloers op konden zijn. Met beperkte middelen vaak eredivisie spelen in een klein maar gezellig (als ik de verhalen van Jamel en consorten mag geloven) stadion.
Terwijl Fortuna in een veel te groot leeg stadion tegen Telstar ploeterde en verloor. Over treurige ambiance gesproken.

Waarom zou je de situatie van Fortuna in de JL vergelijken met die van Excelsior in de Eredivisie?

En ik geef nergens op af. Jamel weet hoe ik over Excelsior denk en die weet ook hoe mijn post gelezen moet worden. Jij zelf jezelf weer lekker voor paal.
 

Abubakari

Well-known member
Omdat Fortuna fans geen recht van spreken hebben als het om treurige ambiances gaat.

Ik weet wel dat je helemaal niks van me kan hebben, dus je verdere reactie verbaast me niet.
 

Janssen

Well-known member
Speelronde 1

Omdat Fortuna fans geen recht van spreken hebben als het om treurige ambiances gaat.

Haha wat een onzin. Als ik dat doortrek mogen de fans van amateurclubs dus nergens een mening over hebben want alles is minder dan bij de profs.

De sfeer bij Ajax is ook troosteloos vergeleken met Feyenoord. En die bij Groningen is troosteloos vergeleken met Utrecht. En die van VVV is troosteloos vergeleken met PEC. Ik mag constateren wat ik wil, jij hoeft het niet te lezen.
 
Bovenaan