Speelronde 1

Janssen

Well-known member
Speelronde 1

Ja neem een ander in de maling. Of haal die stalen plaat voor je kop weg.

Ja, vanhetzelfde. Ik heb nooit zo de behoefte op de man te spelen dus laat het hierbij. Uitdelen naar clubs en spelers (die zitten hier niet als lid) is nogal wat anders.
 

Abubakari

Well-known member
Haha wat een onzin. Als ik dat doortrek mogen de fans van amateurclubs dus nergens een mening over hebben want alles is minder dan bij de profs.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het wat koddig overkomt als een Fortuna fan klaagt over de ambiance bij Excelsior.

Maar desondanks veel plezier met de andere gloryhunters in het volle uitvak, zing die Kralingers er uit!
 

Abubakari

Well-known member
Mooi voor die diehards dat ze nu eredivisie spelen. Kunnen we gelijk weer on topic gaan. Lastige pot om te voorspellen, net als ADO-Emmen. Is vaak (vorig jaar VVV nog) een promovendus die (veel) meer punten pakt dan je zou verwachten. Verwacht eigenlijk dat ook Fortuna en/of Emmen dat kunnen gaan doen op dag 1.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sfeerloos, maar w?l normaal! :duim:

DkPRSF5XoAYeV_b.jpg
 

Maasveld

Well-known member
Benieuwd morgen. Heb zelf niks gezien van de voorbereiding, daarom vandaag toch maar een ticket gekocht. VVV heeft een uitstekende voorbereiding gehad, enkel tegen Werder Bremen werd niet gewonnen (wel een mooi gelijkspel). Het probleem is echter dat de 4 spelers die eventueel in de spits zouden kunnen spelen, te weten Mlapa, Grot, Seuntjens en Opoku, allen geblesseerd zijn. Hierdoor staat waarschijnlijk Van Ooijen in de spits en mag de net 17-jarige jeugdspeler Yahcuro Roemer zijn debuut maken.
 

Mommiej

Well-known member
PEC denkt zich blijkbaar in eredivisie te kunnen handhaven zonder verdediger op te stellen
 

Friesland

Well-known member
Belangrijke eerste 3 punten. Heerenveen neemt wel een flink aantal kaarten mee uit deze wedstrijd. Rood voor Thorsby en daarnaast nog 5 andere spelers met een gele kaart...
 
Bovenaan