Speelronde 1

Jamel

Administrator
Forumleiding
Omdat Fortuna fans geen recht van spreken hebben als het om treurige ambiances gaat.

Ik weet wel dat je helemaal niks van me kan hebben, dus je verdere reactie verbaast me niet.

Was een steekje van Janssen mijn kant op, Abu. Niks aan de hand verder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Excelsior heeft in de laatste Jupiler league jaren tweederde bezetting gehad waar Fortuna Sittard de laatste jaren op nog geen kwart bleef steken. Zelfs het succesjaar levert Fortuna Sittard nog geen 40% bezetting op. Afgeven op Excelsior is prima, maar qua troosteloosheid doet Fortuna Sittard niet onder.
 

Janssen

Well-known member
Speelronde 1

Excelsior heeft in de laatste Jupiler league jaren tweederde bezetting gehad waar Fortuna Sittard de laatste jaren op nog geen kwart bleef steken. Zelfs het succesjaar levert Fortuna Sittard nog geen 40% bezetting op. Afgeven op Excelsior is prima, maar qua troosteloosheid doet Fortuna Sittard niet onder.

In een stadion van 13.000 had Excelsior ook geen tweederde bezetting gehad Max. En ik vind 40% gemiddeld nog heel wat na 13 seizoenen bij de laatste 3 te zijn ge?ndigd. Een volstrekt logisch fenomeen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, dan had het er net zo troosteloos uitgezien als bij Fortuna Sittard idd.
 

Janssen

Well-known member
Nee, dan had het er net zo troosteloos uitgezien als bij Fortuna Sittard idd.

Dat geldt voor heel veel andere clubs net zo goed. Als Twente tien jaar laatste wordt gaat ook geen hond meer kijken. Dan kies je op enig moment voor de spaarzame avond met je kinderen ipv Dordrecht-thuis bij -6 graden.

Dat gegloryhunter elke keer is ontzettend misplaatst en komt alleen van figuren die hoog en droog bij een Eredivisieclub zitten (als ze al maar het stadion gaan) die toch nooit degradeert. Lekker makkelijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat gegloryhunter is gewoon terecht. Het is schijnbaar voor Janssen alleen niet leuk als het een keer zijn eigen club betreft en niet de lege stoeltjes in de Arena.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom altijd deze discussie? In mijn ogen is naar het voetbal gaan nog altijd een hobby. Dus als je club kut speelt, is het logisch dat je minder zin hebt om naar het stadion te gaan. Ik heb afgelopen seizoen ook een aantal keer voor een alternatieve invulling van de zondag gekozen, in plaats van naar Feyenoord te gaan. Simpelweg omdat er geen fuck aan was in de Kuip. Ongeacht alles naar je club gaan is geenszins een prestatie en het is dan ook bizar om daar openlijk credits voor te vragen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat geldt voor heel veel andere clubs net zo goed. Als Twente tien jaar laatste wordt gaat ook geen hond meer kijken. Dan kies je op enig moment voor de spaarzame avond met je kinderen ipv Dordrecht-thuis bij -6 graden.

Dat gegloryhunter elke keer is ontzettend misplaatst en komt alleen van figuren die hoog en droog bij een Eredivisieclub zitten (als ze al maar het stadion gaan) die toch nooit degradeert. Lekker makkelijk.

Ik snap het prima, maar Excelsior troosteloos noemen als je die club met Fortuna Sittard bezoekt is dan wat typisch.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap het prima, maar Excelsior troosteloos noemen als je die club met Fortuna Sittard bezoekt is dan wat typisch.

Nogmaals, dat was een steekje van Janssen naar mij en heeft niets met Excelsior te maken.
 

Janssen

Well-known member
Ik snap het prima, maar Excelsior troosteloos noemen als je die club met Fortuna Sittard bezoekt is dan wat typisch.

Ja ehh lees anders de post van Jamel nog even.

Ik ben trouwens gewoon aanwezig zaterdag en hartstikke benieuwd naar Excelsior.
 

Janssen

Well-known member
In het Fortuna topic bijvoorbeeld waar iemand met een andere mening gelijk weggezet wordt als iemand die loopt te zieken, nogal bijzonder aangezien je zelf ook niet vies bent van uitdelen.

Nee dat was provoceren met onjuistheden. Als dat met feiten gebeurt prima.
 
Bovenaan