DeMaster
Active member
Hater.
Problemen mee? Had wel weer dit antwoord van je kunnen verwachten. ADO en Feyenoord,; meest irritante clubs van de Eredivisie.
Hater.
Problemen mee? Had wel weer dit antwoord van je kunnen verwachten. ADO en Feyenoord,; meest irritante clubs van de Eredivisie.
Je hoopt ook dat Excelsior en Sparta verliezen. Wat heb je tegen Zuid-Holland?
Tering wat ben jij een zeikende muts. Jamel is een van de vriendelijkste hier, maar jij hebt ook met hem een probleem? Ongesteld?
Ik zal je zeggen; voor Sparta heb ik de meeste sympathie en heb NIETS tegen Sparta, nooit gehad, al denk ik dat ze tegen VVV-Venlo gelijk spelen. Excelsior heb ik niets mee. Feyenoord geen uitleg nodig.
Viel gewoon op. Boeit me vrij weinig verder hoor. Ik hoop ook dat Ajax verliest natuurlijk. En PSV ook.![]()
Boeit mij niet wat jij van Ajax vindt (en als jij vindt dat ze verliezen interesseert me helemaal niets Jamel)
Ik hoop dat AZ wint maar verwacht dat PSV "gewoon" zal winnen. Die willen die Europese kater wegspoelen...
Dus in Alkmaar in februari speelde PSV ook niet met wil om te winnen? Het werd wel een simpele 2-4 voor PSV toen.Hoe dan? Het laatste duel waarin ik het eerste van PSV zag met 'wil om te winnen' is van 2016. Locadia in de spits, die zal zich wel niet kunnen motiveren, dus dan spelen we eigenlijk met 10. Spelen we met Brenet dan spelen we met 9. Daar gaat zelfs AZ van winnen.
Heeft ie toch ook volkomen gelijk in?VVV-Venlo is volgens jou anders ook een kutclub!?
PSV wint altijd van AZ, daar hoeven ze nooit zo heel diep voor te gaan. AZ werkt over het algemeen lekker mee. Nu heeft AZ ook nog eens een van de zwakste selecties sinds jaren. Een PSV gaat daar gewoon van winnen, wetende dat ze iets goed te maken hebben.Hoe dan? Het laatste duel waarin ik het eerste van PSV zag met 'wil om te winnen' is van 2016. Locadia in de spits, die zal zich wel niet kunnen motiveren, dus dan spelen we eigenlijk met 10. Spelen we met Brenet dan spelen we met 9. Daar gaat zelfs AZ van winnen.
PSV wist vorige week ook dat ze iets goed te maken hadden. Kwam er ook niet uit.PSV wint altijd van AZ, daar hoeven ze nooit zo heel diep voor te gaan. AZ werkt over het algemeen lekker mee. Nu heeft AZ ook nog eens een van de zwakste selecties sinds jaren. Een PSV gaat daar gewoon van winnen, wetende dat ze iets goed te maken hebben.
NAC gaat spelen met een team met een gemiddelde leeftijd van onder de 23 jaar. Dus de wedstrijd is er ??n van de mannen (Vitesse) tegen de jongens (NAC). Ik verwacht daarom dat Vitesse wint. Geen schande, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau van de NAC-spelers. Het zal de eerste indicatie zijn hoe makkelijk/moeilijk handhaving dit jaar voor ons zal worden.
Weg met die beloftenteams in de Eredivisie! ;-)