Speelronde 1

Max

Administrator
Forumleiding
Problemen mee? Had wel weer dit antwoord van je kunnen verwachten. ADO en Feyenoord,; meest irritante clubs van de Eredivisie.

Tering wat ben jij een zeikende muts. Jamel is een van de vriendelijkste hier, maar jij hebt ook met hem een probleem? Ongesteld?
 

DeMaster

Active member
Je hoopt ook dat Excelsior en Sparta verliezen. Wat heb je tegen Zuid-Holland?

Ik zal je zeggen; voor Sparta heb ik de meeste sympathie en heb NIETS tegen Sparta, nooit gehad, al denk ik dat ze tegen VVV-Venlo gelijk spelen. Excelsior heb ik niets mee. Feyenoord geen uitleg nodig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zal je zeggen; voor Sparta heb ik de meeste sympathie en heb NIETS tegen Sparta, nooit gehad, al denk ik dat ze tegen VVV-Venlo gelijk spelen. Excelsior heb ik niets mee. Feyenoord geen uitleg nodig.

Viel gewoon op. Boeit me vrij weinig verder hoor. Ik hoop ook dat Ajax verliest natuurlijk. En PSV ook. :eek:
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat AZ wint maar verwacht dat PSV "gewoon" zal winnen. Die willen die Europese kater wegspoelen...

Hoe dan? Het laatste duel waarin ik het eerste van PSV zag met 'wil om te winnen' is van 2016. Locadia in de spits, die zal zich wel niet kunnen motiveren, dus dan spelen we eigenlijk met 10. Spelen we met Brenet dan spelen we met 9. Daar gaat zelfs AZ van winnen.
 

Joost

Well-known member
Gelet op onze eerste 5 potjes zou een puntje in Zwolle best wel prettig zijn. Het liefst 3 maar vooraf ben ik met 1 ook al erg content.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Tegen AZ zal PSV lekker kunnen counteren verwacht ik, aangezien AZ komt om te voetballen.
Dus een overwinning van PSV ligt het meest voor de hand.
 

Forza AZ

Well-known member
Hoe dan? Het laatste duel waarin ik het eerste van PSV zag met 'wil om te winnen' is van 2016. Locadia in de spits, die zal zich wel niet kunnen motiveren, dus dan spelen we eigenlijk met 10. Spelen we met Brenet dan spelen we met 9. Daar gaat zelfs AZ van winnen.
Dus in Alkmaar in februari speelde PSV ook niet met wil om te winnen? Het werd wel een simpele 2-4 voor PSV toen.

En kijk alleen maar eens naar de recente resultaten tussen PSV en AZ in Eindhoven. 8x winst op rij voor PSV. Dus ook al is PSV niet in vorm op dit moment en heeft AZ een goede voorbereiding gehad, dan nog is PSV veruit favoriet om te winnen a.s. zaterdag. Zeker als AZ z'n eigen spel gaat spelen. Dat heeft AZ veel vaker gedaan de laatste jaren onder Van den Brom tegen topclubs, en nagenoeg altijd liep dat uit op een nederlaag, omdat de topclubs daardoor ruimte kregen.

Een gelijkspel zou mooi meegenomen zijn voor AZ, maar ik reken op verlies.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik ben wel heel erg benieuwd naar "de U", vanavond tegen Den Haag. Ben benieuwd of ze hetzelfde kunnen als vorig jaar. Zijn aardig actief geweest op de transfermarkt en vandaag word waarschijnlijk een spits van PSG op huurbasis gehaald.

Hopelijk kan Ajax knallen nu, eerste competitie duel na Nouri. Al is het moeilijk voor die jongens, ze moeten nu wel door. Desondanks denk ik dat Ajax met 1-3 wint morgen.

Feyenoord wint wel van Twente, en PSV zal zich willen revancheren van de blamage afgelopen weken.

Fijne eerste ronde boys!
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe dan? Het laatste duel waarin ik het eerste van PSV zag met 'wil om te winnen' is van 2016. Locadia in de spits, die zal zich wel niet kunnen motiveren, dus dan spelen we eigenlijk met 10. Spelen we met Brenet dan spelen we met 9. Daar gaat zelfs AZ van winnen.
PSV wint altijd van AZ, daar hoeven ze nooit zo heel diep voor te gaan. AZ werkt over het algemeen lekker mee. Nu heeft AZ ook nog eens een van de zwakste selecties sinds jaren. Een PSV gaat daar gewoon van winnen, wetende dat ze iets goed te maken hebben.

Ajax hoort te winnen in Almelo. Ben benieuwd of die verdediging alweer wat beter staat, want ze geven wel heel veel weg in de voorbereiding en tegen Nice.

Over het algemeen vind ik het niveau van de selecties weer gedaald dit jaar en mogen de topclubs amper punten verspelen, omdat er toch wel heel veel zwakke broeders in de Eredivisie zitten.
 

JMD

Well-known member
PSV wint altijd van AZ, daar hoeven ze nooit zo heel diep voor te gaan. AZ werkt over het algemeen lekker mee. Nu heeft AZ ook nog eens een van de zwakste selecties sinds jaren. Een PSV gaat daar gewoon van winnen, wetende dat ze iets goed te maken hebben.
PSV wist vorige week ook dat ze iets goed te maken hadden. Kwam er ook niet uit.
Snap nooit dat soort redenaties dat ploegen 'die iets goed te maken hebben' dan ineens een stuk beter zouden spelen. Als een ploeg uit vorm is speel je dat echt niet zomaar van je af met 1 duel.
 

hipp00

New member
NAC gaat spelen met een team met een gemiddelde leeftijd van onder de 23 jaar. Dus de wedstrijd is er ??n van de mannen (Vitesse) tegen de jongens (NAC). Ik verwacht daarom dat Vitesse wint. Geen schande, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau van de NAC-spelers. Het zal de eerste indicatie zijn hoe makkelijk/moeilijk handhaving dit jaar voor ons zal worden.
 

Sensini

Well-known member
NAC gaat spelen met een team met een gemiddelde leeftijd van onder de 23 jaar. Dus de wedstrijd is er ??n van de mannen (Vitesse) tegen de jongens (NAC). Ik verwacht daarom dat Vitesse wint. Geen schande, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau van de NAC-spelers. Het zal de eerste indicatie zijn hoe makkelijk/moeilijk handhaving dit jaar voor ons zal worden.

Weg met die beloftenteams in de Eredivisie! ;-)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weg met die beloftenteams in de Eredivisie! ;-)

Ik weet niet hoeveel Man City spelers er straks gaan spelen, maar de toegevoegde waarde van een Jong Man City of Jong Chelsea in de eredivisie zie ik ook niet. Vitesse is gelukkig weer daar een beetje van af.
 
Bovenaan