Speelronde 1

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 1

Is nog steeds een twijfelgeval inderdaad. Dus wellicht dat Bijlow een wedstrijd mag keepen. Men vreest nog niet voor het seizoen van Jones.
 

hipp00

New member
Ik weet niet hoeveel Man City spelers er straks gaan spelen, maar de toegevoegde waarde van een Jong Man City of Jong Chelsea in de eredivisie zie ik ook niet.

Gek. Dat gevoel van geen meerwaarde had ik vorig jaar juist bij Jong Ajax, Jong PSV en Jong Utrecht in de Jupiler League...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon al die Jong Man City, Jong Chelsea, Jong Ajax en Jong PSV teams uit de piramide.
 

JMD

Well-known member
Dat had dus na 1,5 minuut al de 1-0 moeten zijn voor ADO...
Mooi trouwens dat FOX bij de clubnamen linksbovenin nu ook de shirtkleur in beeld brengt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zijn weer begonnen! ADO - Utrecht is natuurlijk een lekker potje om mee te starten. Je ziet gelijk volop duels. Geen goed voetbal verwacht ik, maar de strijd, sfeer en hopelijk de doelpunten gaan dat goedmaken.

Becker had in elk geval al in de tweede minuut moeten scoren. Na goed door koppen van Immers, verschijnt hij oog in oog met Jensen. De Deen redt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Immers begint zeer sterk aan de wedstrijd. Wint zowel door de lucht als over de grond al zijn duels en brengt ook rust aan de bal. Mooi om te zien!
 

JMD

Well-known member
0-1

Fraaie knal. Helaas de lat, maar daarna eenvoudig binnentikken.

Dit was dus wel buitenspel. Evenn eerder werd Kerk teruggefloten terwijl het geen buitenspel was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zooo, 0-1 voor Utrecht! Dessers tikt hem binnen, maar aandacht vooral voor de fantastische knal van Dessers op de paal. Dessers scoort vanuit buitenspelpositie, maar de goal telt. Opvallend genoeg werd Kerk 2 minuten eerder onterecht teruggevlagd. De assistent heeft dus absoluut geen goede seizoensstart.
 

Bonehead

Well-known member
Evenn eerder werd Kerk teruggefloten terwijl het geen buitenspel was.

Was volgens mij wel buitenspel. Er werd een leuk lijntje getrokken bij de schoenen bij Kerk en daar stond hij gelijk met de laatste verdediger. Maar het lichaam van Kerk hing helemaal voorover. Dus zo overtuigend roepen als verslaggever van dat geen buitenspel was vond ik erg voorbarig.
 
Bovenaan