Speelronde 1

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heeft Braafheid echt een WK finale gespeeld? Wordt nu gewoon weggespeeld door Sheraldo Becker. Het is dat Becker totaal geen rendement heeft.

Heerlijke tweede helft trouwens. Kansen over en weer.

Jamel

Administrator
Forumleiding
ADO mist kans op kans op kans op kans. Ongelooflijk. Die Lorenzen valt wel heel goed in trouwens. Hebben ze goed gezien bij ADO.

Maasveld

Well-known member
Zooo, 0-1 voor Utrecht! Dessers tikt hem binnen, maar aandacht vooral voor de fantastische knal van Dessers op de paal. Dessers scoort vanuit buitenspelpositie, maar de goal telt. Opvallend genoeg werd Kerk 2 minuten eerder onterecht teruggevlagd. De assistent heeft dus absoluut geen goede seizoensstart.
Als JMD ook kijkt moet je niet zo'n lange berichten posten. Dan ben je altijd te laat.

JMD

Well-known member
ADO gaat het lastig krijgen dit seizoen als het zich niet nog versterkt.

Jef400

Well-known member
Ik vind 0-3 wel wat veel van het goede eerlijk gezegd. Utrecht was beter, verdiende te winnen. Maar ADO verdiende ook wel wat voor de vertoonde inzet. Daarnaast wens ik de Utrecht-supporters veel succes met het nemen van teletekstfoto's en/of screenshots.

Voetbal-Coach

Administrator
Utrecht gaat hoge ogen gooien dit seizoen.

Zei tegen een maatje van me, die is voor Utrecht, dat ik denk dat Utrecht nog wel eens mee kan gaan doen om de derde plaats. Die vroeg of ik wel helemaal lekker was. Maar ik verwacht dat "de U" het goed gaat doen dit seizoen, tenzij ze de laatste weken helemaal leeg gekocht worden.

Batigoal

Well-known member
Utrecht speelde weer prima, die hebben terecht veel vertrouwen getankt uit de ontmoetingen met Lech Poznan. Dessers was al veel te goed voor de Eerste Divisie, dus niet zo vreemd dat hij goed begonnen is. En ik begin steeds meer fan te worden van doelman Jensen.

Bij ADO was Lorenzen wel ok?, maar ze zullen het moeilijk krijgen als ze afhankelijk zijn van de goals van die Johnsen.

Voetbal-Coach

Administrator
Ik vind 0-3 wel wat veel van het goede eerlijk gezegd. Utrecht was beter, verdiende te winnen. Maar ADO verdiende ook wel wat voor de vertoonde inzet. Daarnaast wens ik de Utrecht-supporters veel succes met het nemen van teletekstfoto's en/of screenshots.

En shirtjes laten maken, of doen ze dat alleen in Rotterdam? ;-)

zwammy

Well-known member
Dessers staat al meteen prima erop. Heeft ie vaak buitenspel gestaan, daar heeft hij nog wel een handje van.

zwammy

Well-known member
Valt wel mee hoor. Vooral qua naam van vroeger. Het is niet zoveel meer tegenwoordig.

Kielse Rat

Well-known member
Ze zullen zich bij Lokeren voor de kop slaan als ze zien hoeveel Dessers er al gemaakt sinds die daar weg moest.

Bovenaan