Speeldagenkalender 2019-2020

Mario

Well-known member
En hier kunnen ze tijdens carnaval prima een voetbalwedstrijd organiseren.
Dus wat is het probleem?

Zeker ook nog omdat de wedstrijd in Doetinchem is.

Stel dat Ajax kampioen wordt, dan kunnen ze het gezellig in de binnenstad gaan vieren op Koningsdag :duim:

Max

Administrator
Forumleiding
Nee klopt is voor mij al een tijd geleden inderdaad. Toen liepen er gewoon minimaal 1 miljoen mensen door de stad

Dat was gekkenhuis idd. Tegenwoordig kun je je wel best redelijk bewegen als zoek ik het tegenwoordig ook niet meer op.

zwammy

Well-known member
En hier kunnen ze tijdens carnaval prima een voetbalwedstrijd organiseren.
Dus wat is het probleem?

Zeker ook nog omdat de wedstrijd in Doetinchem is.

Wanneer is het de laatste keer geweest dat er een Brabantse of Limburgse club thuisspeelde met de carnaval dan?

Forza AZ

Well-known member
Wij 2 jaar geleden tegen Achilles.
Dat was op vrijdag voor carnaval. Dan zijn er altijd wel wedstrijden in de Eerste Divisie in Brabant en Limburg.
Ze zullen vast wel alvast beginnen met feestvieren op vrijdag, maar Carnaval is pas echt van zondag t/m dinsdag.

Fregge

Well-known member
Dat was op vrijdag voor carnaval. Dan zijn er altijd wel wedstrijden in de Eerste Divisie in Brabant en Limburg.
Ze zullen vast wel alvast beginnen met feestvieren op vrijdag, maar Carnaval is pas echt van zondag t/m dinsdag.

Dat klopt wel, maar heel veel mensen gaan ook al op vrijdag en zaterdag. En dan heb je ook gewoon politieinzet nodig.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wanneer is het de laatste keer geweest dat er een Brabantse of Limburgse club thuisspeelde met de carnaval dan?

Ik kan me herinneren dat RBC in hun laatste seizoen eredivisie met carnaval thuis speelde en toen de enige overwinning van het seizoen haalde.

Maasveld

Well-known member
Niet dat er hier heel veel politie nodig is met carnaval, maar qua bezoekers in de binnenstad is de vrijdag niet veel minder dan zondag t/m dinsdag. De zaterdag is doorgaans de drukste dag. Maar goed, tegen Achilles kun je het bij het voetbal ook wel zonder politie af.

Mario

Well-known member
de Graafschap gaat niet akkoord met verplaatsing van de wedstrijd. De KNVB laat de wedstrijd voorlopig op zondag de 28e staan.

Bovenaan