Sparta Rotterdam

Batigoal

Well-known member
Ragnar Ache gaat komende zomer naar Eintracht Frankfurt. Hij blijft gelukkig voor Sparta wel nog de rest van het seizoen in Nederland.
 

Unregistere

Well-known member
Pakken ze uiteindelijk dus nog goed geld op. Mooi, want het leek er op dat hij het toch niet zou redden, maar dit seizoen doet hij het prima.

Linksback Mica Pinto is per direct overgenomen van Fortuna Sittard. De 26-jarige Portugees tekende voor anderhalf jaar.
 

Unregistere

Well-known member
Aanvaller Patrick Joosten (23) komt op huurbasis over van FC Utrecht. Neefje van Astrid.

Verder hoopt Sparta nog Jeffry Fortes van Excelsior over te nemen voor men op trainingskamp gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie rebus ook!

Prima voetballer, al is zijn scorend vermogen niet zo goed. Hopelijk wordt dat bij Sparta beter. Goed om te zien dat ze gelijk flink actief zijn op de transfermarkt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Aanvaller Patrick Joosten (23) komt op huurbasis over van FC Utrecht. Neefje van Astrid.

Verder hoopt Sparta nog Jeffry Fortes van Excelsior over te nemen voor men op trainingskamp gaat.

Dat is een goede aanwinst. Ik vond hem bij Utrecht ook beter dan iemand als Cerny, alleen laatstgenoemde kostte meer geld en moet dus meer speeltijd krijgen.
 

Unregistere

Well-known member
Ook Jeffry Fortes gaat naar Sparta. De dertigjarige speler van Excelsior komt echter niet per direct, maar pas op 1 juli. De international van Kaapverdië tekende voor één seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Sparta en Excelsior hebben elkaar toch gevonden. Daardoor komt Jeffry Fortes toch per direct naar het Kasteel.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi nieuws. Dat is wel een echte versterking. Zou er nog iemand bijkomen die een doelpunt kan maken? Het is voorin nog wel magertjes.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vermoed dat ze daar zeker nog wat gaan proberen. Dervisoglu lijkt in Engeland te blijven. Sparta had de stille hoop om hem nog een half seizoen te huren. Zaterdag zat El Kachati bij de selectie, terwijl die eigenlijk al mocht vertrekken bij de beloften. En de aanvallers van Jong Sparta zijn nog te jong / licht voor de eredivisie of absoluut niet goed genoeg.
 

Batigoal

Well-known member
Sparta is er niet in geslaagd om een nieuwe spits te halen. Slechte zaak, Piroe is niet goed genoeg. Gelukkig hebben ze al behoorlijk wat punten gehaald, want het worden nog een paar zware maanden voor Sparta denk ik.

Maar hopelijk zit ik er naast en wordt Piroe een sensatie!
 

Unregistere

Well-known member
Lastig inderdaad hoor. Voorin is de spoeling wel heel dun, hopelijk is de opgebouwde buffer genoeg om uit de problemen te blijven.
 

Batigoal

Well-known member
Poeh, dat is een lastige. Omdat ik een zwak voor Sparta heb kan ik met gemak 20 spelers noemen. Wellicht dat ik op een later moment wat uitgebreider terugkomen en andere spelers toelicht. De eerste speler die me nu te binnen schiet (en misschien is hij daarom onbewust mijn favoriet) is Nourdin Boukhari. Als klein jongetje in ik denk de E-tjes van RVVH zijn we met het hele team naar Het Kasteel gegaan; dat was voor mij de eerste keer. Het was volgens mij tegen Heerenveen en Nourdin Boukhari maakte daarin zijn Eredivisiedebuut. Ik weet nog wel dat wij als kleine jongetjes onder de indruk waren van zijn techniek. Ik ben hem daarop altijd nauwgezet blijven volgen. Des te leuker was het dat hij naar Ajax vertrok. Hij was duidelijk niet goed genoeg, maar toch heb ik altijd een zwak voor hem gehouden.

boukhari-cropresize-1-jpg.jpg
Goeie foto ook met een andere favoriet, hoewel hij inmiddels favoriet is van heel Nederland.
 

U.G.

Well-known member
Boukhari ( ik heb met zijn broer Samir gevoetbald ), Carlos Fortes en Nixon Dias ( allebei jeugdmaatjes ).
 

U.G.

Well-known member
Serieus, die laatste? Leuk man, ik ken hem ook! :duim:

Nixon en ik komen uit dezelfde buurt in R'dam-West, voetbalden altijd op straat maar gek genoeg nooit bij dezelfde club. Hij ging later op een gegeven moment dj'en zo begonnen we elkaar weer vaak te zien. Hij schnabbelde altijd wat bij als personal coach ed. Super symphatieke gozer.
 

U.G.

Well-known member
Kok ? Steeds als ik 'm tegenkwam had ie weer wat gaande, dus dat zou ook goed kunnen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Marilia natuurlijk. Had er een handje van om in eigen doel te schieten tegen ons.

Verder vond ik Marvin Emnes een attractieve speler. Sparta heett sowieso pareltjes gehad.

Boukhari was er inderdaad ook zo eentje.
 
Bovenaan