Sparta Rotterdam

Batigoal

Well-known member
Lennart Thy naar Sparta. Dat is een prima aanwinst, mits hij uiteraard weer wat beter in vorm komt dan bij Zwolle.
 

Batigoal

Well-known member
Mogelijk binnenkort weer een international op goal bij Sparta. De in Duitsland geboren Maduka Okoye (20) is een talentvolle doelman van Fortuna Düsseldorf en maakte zelfs al zijn debuut voor het nationale team van Nigeria. Hij is dit weekend in Rotterdam om te onderhandelen over een transfer naar Sparta.
 

Batigoal

Well-known member
Het kan niet allemaal koek en ei zijn, aangezien Sparta Danzell Gravenberch heeft gehaald van FC Dordrecht. Lijkt me veel te hoog gegrepen voor hem.
 

Abubakari

Well-known member
Het tweede elftal van Sparta krijgt het druk!

EYneL5FXgAEZkpH.jpg:large

Die gaat natuurlijk ook voor Sparta 2.
 

Batigoal

Well-known member
Jurgen Mattheij vertrekt zoals verwacht. Hij gaat naar het Bulgaarse CSKA Sofia. Hij is daar de zoveelste Nederlander de afgelopen jaren. Sowieso gaan er veel naar Bulgarije uit de regio Rotterdam. Paar zaakwaarnemers die lijntjes hebben lopen naar dat land?

Ook Elayis Tavsan keert niet meer terug bij Sparta; hij speelde een goed seizoen op huurbasis bij Telstar, maar Sparta haalt hem niet terug. Tavsan gaat nu naar NEC.

Sparta zou in gesprek zijn met Maarten Stekelenburg als nieuwe keeper. Dat zou leuk zijn.
 

Batigoal

Well-known member
EbHu3kAU4AMc7oq


Reda Kharchouch is de volgende aankoop. Hing al een tijd in de lucht, benieuwd of hij de Eredivisie aan kan.
 

Atreides

Well-known member
Jammer dat hij de tweede divisie heeft overgeslagen. Anders had hij bij een goal voor Sparta een mooi rijtje kunnen neerzetten met doelpunten in de eredivisie, eerste divisie, tweede divisie, derde divisie en hoofdklasse.

En dat zitten wij weer met een nauwelijks op te lossen quizvraag opgescheept.
 

Batigoal

Well-known member
Benjamin van Leer is de nieuwe doelman van Sparta. Als hij zijn oude niveau weet te halen dan hebben ze daar een prima keeper aan.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, dat lijkt me een misser. Net als je dat van tevoren van Gravenberch wist, maar wat is die man traag zeg.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, dat lijkt me een misser. Net als je dat van tevoren van Gravenberch wist, maar wat is die man traag zeg.

Die is in mijn ogen ook vooral gehaald als breekijzer natuurlijk, als ze moeten pompen in de slotfase. Denk dat Fraser nog eerder voor Emanuel Emegha gaat als basisspits, mocht dat nodig zijn bij het ontbreken van andere opties.
 

Batigoal

Well-known member
Domper voor Sparta; nieuwe aanwinst Reda Kharchouch is minimaal 2 maanden uit de roulatie. En het was aanvallend al vrij dunnetjes.
 
Bovenaan