Sparta Rotterdam

Max

Administrator
Forumleiding
Nee? Was toch zeker in de eerdere eerste divisie periode een goede kracht.
 

Unregistere

Well-known member
In het kampioensjaar wel inderdaad, maar dit seizoen zelden gebruikt. Aflopend contract, bijna 31 en goede verdiensten gehad, dus ik snap wel dat ze hem dit avontuur gunnen.
 

Unregistere

Well-known member
Sparta mist straks weer een zwikkie spelers. LV9 is namelijk opgeroepen voor de nationale ploeg van Zuid-Afrika en mist op 24 maart dus het duel met NEC. Vermoedelijk zijn dan ook Gregor Breinburg (op pad met Aruba) en de jeugdinternationals Deroy Duarte, Halil Dervisoglu en Abdou Harroui er niet bij. En dan wil Marokko ook graag Youssef El Kachati selecteren voor een jeugdinterland.
 

Unregistere

Well-known member
Juist prima. Tussen al die frivole baltovenaars heb je iemand nodig die gewoon simpel die ballen tegen het netje trapt of kopt. Werkt bij Sparta ook prima!
 

Atreides

Well-known member
Drenthe mag al weer weg bij Sparta. Ondanks dat hij vrij veel heeft gespeeld. Was hij zo slecht?

N.B. wellicht een leuke reserve voor FC Emmen. :eek:mg:
 

Unregistere

Well-known member
Voor de winterstop deed hij het prima, daarna is het minder geworden en verdween hij ook uit de basis.

LV9 blijft (waarschijnlijk) wel. De optie in zijn contract is automatisch gelicht door de promotie.
 

Batigoal

Well-known member
Na Laros Duarte gaat ook Bryan Smeets naar Sparta. Mogelijk komt daar Jurgen Mattheij van Excelsior nog bij. Tsja, die twee lijken me geen Eredivisie-materiaal.

Sparta had ook interesse in doelman Robbin Ruiter, die einde contract is bij Sunderland. Maar die wil in het buitenland blijven.
 

Unregistere

Well-known member
Mattheij vind ik ook geen topper. Altijd goed voor een stuk of drie eigen goals en drie rode kaarten. Alleen daarom al moet je er niet aan willen beginnen.
 

Batigoal

Well-known member
Komst van Mattheij ook definitief. Hij keert terug bij de club die hij op 17-jarige leeftijd verliet voor de stadsgenoot.
 
Bovenaan