Sparta Rotterdam

Deathprod

Active member
Drenthe schijnt fit te zijn volgens technisch directeur Henk van Stee:

,,Hij is fit, enorm gemotiveerd en blijkt het voetballen allerminst verleerd. Zowel Royston als wij zijn erg enthousiast en zijn blij dat hij nu de selectie komt versterken.”
 

Abubakari

Well-known member
Stelling:
Drenthe is al voor de winterstop weer afgehaakt cq wordt helemaal niks.

Ten deksel, ik maak er een vbookie van.
 

Unregistere

Well-known member
Wel slecht nieuws voor EPT, dat ze twee linksbenige middenvelders halen. Al zal Auassar wel centraal gaan spelen, vermoed ik. En Drenthe is maar afwachten.
 

almere036

Member
Gewoon een prima speler voor de eerste divisie. Misschien afgelopen seizoen wat minder, maar dat kwam vooral doordat heel NEC niet draaide.
 

Bernardo

Well-known member
Sparta is wel de uitgesproken favoriet voor de titel op basis van de selectie. Hebben een beter team als vorig seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Cultheld Mathias Pogba is er nog niet in geslaagd om een vervolg aan zijn carri?re te geven na diens avontuur bij Sparta. Hij kwam deze week op proef bij Uerdingen, gepromoveerd naar de 3. Liga. Maar die proefperiode werd al na een dag afgebroken, omdat Pogba te veel overgewicht heft. Hij moet dus helaas door met zijn zoektocht naar een club.
 

Maasveld

Well-known member
Cultheld Mathias Pogba is er nog niet in geslaagd om een vervolg aan zijn carri?re te geven na diens avontuur bij Sparta. Hij kwam deze week op proef bij Uerdingen, gepromoveerd naar de 3. Liga. Maar die proefperiode werd al na een dag afgebroken, omdat Pogba te veel overgewicht heft. Hij moet dus helaas door met zijn zoektocht naar een club.
Leek me ook al te hoog gegrepen bij de Spitzenreiter.
 

Unregistere

Well-known member
Sparta heeft voor volgend seizoen Denzel James aangetrokken. Een 24-jarige vleugelspits die nu in de derde divisie speelt bij Noordwijk. Hij scoorde dit seizoen vier keer in de competitie, maar maakte ook veel indruk in de bekerwedstrijd tegen Sparta. Dat resulteert komende zomer dus in een overgang naar Rotterdam.
 

Batigoal

Well-known member
Sparta heeft voor volgend seizoen Denzel James aangetrokken. Een 24-jarige vleugelspits die nu in de derde divisie speelt bij Noordwijk. Hij scoorde dit seizoen vier keer in de competitie, maar maakte ook veel indruk in de bekerwedstrijd tegen Sparta. Dat resulteert komende zomer dus in een overgang naar Rotterdam.

Zou hij het profniveau aankunnen denk je?
 

Unregistere

Well-known member
Zou hij het profniveau aankunnen denk je?

Ik vraag het me af. Is in de opleiding bij Ajax ook al eens afgehaakt en na een veelbesproken transfer naar Kozakken Boys keerde hij ook al weer terug in Noordwijk voor hij een wedstrijd in Werkendam had gespeeld. Maar goed, Jupiler League zou wel moeten kunnen wellicht. Denk alleen dat ze in Jong Sparta en de eigen selectie al betere spelers hebben lopen.
 

Unregistere

Well-known member
Sparta herenigt de broertjes Duarte. De 21-jarige middenvelder Laros, een voormalig jeugdspeler van de club, wordt de rest van het seizoen gehuurd van PSV. Hij treft op het Kasteel zijn jongere broer Deroy.

Middenvelder Stijn Spierings en vleugelaanvaller Ilias Alhaft mogen Sparta verlaten. Laatstgenoemde was zeker talentvol, maar is inmiddels ingehaald door andere spelers en kwam daardoor vooral nog in actie bij de beloften.
 
Bovenaan