Situatie Oekraine/Rusland/Oost-Europa

Jamel

Administrator
Forumleiding
En ik dacht dat ik overal verstand van had, maar Gevegt is nóg beter.
Het is dat we het eigenlijk 25 jaar eerder hadden moeten doen, omdat gevegt nu een Joe Biden 2.0 zou zijn, maar anders was hij een goede nieuwe M-P geweest.

gevegt

Well-known member
Het is dat we het eigenlijk 25 jaar eerder hadden moeten doen, omdat gevegt nu een Joe Biden 2.0 zou zijn, maar anders was hij een goede nieuwe M-P geweest.
Haha, volgens mij is er ooit een DVK schaduwkabinet samengesteld. Ik meen zelfs door erka.

gevegt

Well-known member
De Navo zet voor het eerst in hun bestaan de Flitsmacht in om de Baltische staten te beschermen.
Poetin zal dit natuurlijk zijn als agressie tegen Rusland.

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom was jij niet verkiesbaar afgelopen verkiezingen @gevegt ? Hebben we een leeftijdsgrens om Joe Bidens buiten te houden?

erka

Well-known member
Ondertussen is er discussie in de VN Veiligheidsraad over een resolutie tegen Rusland. Maar ja, dat is volledig verspilde tijd uiteraard want Rusland heeft vetorecht.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aan dat laatste gedeelte blijkt weer dat je gewoon een ongelofelijke kutlul bent!

En Jamel ook met zijn kutduimpje!
Weet je, gevegt. Ik ben het zo vreselijk zat dat je mij en mijn vrienden steeds zo aan het terroriseren bent met die scheldpartijen van je. Ik ga je nooit meer appen, laat staan videobellen.

• Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Die Georgiërs durven wel de straat op! Klein protestje tegen Rusland en tegen de eigen regering.

FMeIayoWUAMeucF

gevegt

Well-known member
Weet je, gevegt. Ik ben het zo vreselijk zat dat je mij en mijn vrienden steeds zo aan het terroriseren bent met die scheldpartijen van je. Ik ga je nooit meer appen, laat staan videobellen.
Beste post van het jaar!
Ben ik eindelijk van dat gestalk af. (y)

JMD

Well-known member
Oostenrijk is na de bezetting van de geallieerden eeuwig neutraal. Het zal daarom nooit lid worden van de NAVO.

Ierland is ook geen lid. Vraag mij wel af waarom niet maar zou dit wat met die Britten te maken hebben?
Ierland weet ik niet. Oostenrijk wist ik idd wel, maar vind het dan vreemd dat Duitsland wel bij de navo zit… die waren ook bezet door de geallieerden.

JMD

Well-known member
Wtf Rusland is op dit moment de voorzitter van de VN veiligheidsraad.
Tsja. Daar zit wel meer wat geks. De voorzitter van het mensenrechtencomite van de vn komt uit Saoedi Arabië. Allemaal politiek.

JMD

Well-known member
Iemand de persconferentie met Rutte gezien? Ik vond het vrij verontrustend (voor zover de situatie dat niet al was) dat Rutte eigenlijk liet doorschemeren dat hij verwacht dat Zelensky deze strijd niet gaat overleven.
Dat verwacht ik ook ja. Als ze hem vinden is het einde verhaal voor hem, letterlijk. Die blijft zijn volk trouw.

Bovenaan