Situatie Oekraine/Rusland/Oost-Europa

Batigoal

Well-known member
Hoe zouden Aziatische landen als Zuid-Korea en Japan en een land als Australië daarop reageren? Ik vermoed hetzelfde als EU op Oekraine. Dus sancties maar verder militair niet mee bemoeien.
Ik heb oprecht geen idee. Weet ook niet hoe dat soort landen nu al met China omgaan.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb oprecht geen idee. Weet ook niet hoe dat soort landen nu al met China omgaan.

Volgens mij hebben ze nu al moeite met de vijandelijkheid. Door eilandjes te claimen probeert China geloof ik al haar territorium op zee uit te breiden en volgens mij zijn zij net zo voorzichtig als wij met Rusland.

Mario

Well-known member
Ook een soldaat die een brug en zichzelf opblaast. Heel heldhaftig, maar het hield de Russen slechts tijdelijk tegen. Zo onzinnig allemaal.

Het is een kwestie van tijd eer het parlementsgebouw wordt ingenomen. En daarna? Marionettenregering, ondergronds verzet en terreur dmv aanslagen in Oekraïne & Rusland?

erka

Well-known member
Had net even voor het eerst een livestream van Kiev opgezocht, gaat gelijk het luchtalarm af. Schrik me al kapot hier op de bank in het veilige Nederland.

Mario

Well-known member
AD:

Moskou heeft 'militaire consequenties' aangekondigd als Finland en Zweden lid worden van de NAVO. Dat heeft woordvoerster Maria Zakharova van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken gezegd.

Dit is natuurlijk wel verontrustend. Ik wist niet dat Zweden geen lid is van de NAVO

Ska P 187

Well-known member
Ondertussen hebben die Russen het er moeilijker mee dan verwacht, nog geen stad ingenomen en al bijna 10% van de doden die ze in 10 jaar Afghanistan hadden opgelopen. Na nog geen 48 uur.
Ik denk dat ze zich een beetje vergist hebben in de verbetenheid waarmee de Oekrainiers vechten.

Bovenaan