De Wolf
Well-known member
Poetin is gek genoeg.Biden verwacht dat Poetin verder zal gaan dan alleen de Oekraïne binnenvallen.
Poetin is gek genoeg.Biden verwacht dat Poetin verder zal gaan dan alleen de Oekraïne binnenvallen.
Als dat zo is dan is deze situatie extreem zorgwekkend.Afgelopen week bij die speech van Putin kreeg ik onwillekeurig de gedachte dat hij er slecht uitzag en het wel leek alsof hij medicijnen gebruikt.
Vanmorgen kwam ik toevallig het bericht tegen dat er blijkbaar al een tijdje geruchten gaan dat Putin kanker zou hebben. Als ik hierboven dan een paar berichten lees over 'een kat in het nauw' moet ik daar gelijk aan terugdenken.
Biden verwacht dat Poetin verder zal gaan dan alleen de Oekraïne binnenvallen.
Afgelopen week bij die speech van Putin kreeg ik onwillekeurig de gedachte dat hij er slecht uitzag en het wel leek alsof hij medicijnen gebruikt.
Vanmorgen kwam ik toevallig het bericht tegen dat er blijkbaar al een tijdje geruchten gaan dat Putin kanker zou hebben. Als ik hierboven dan een paar berichten lees over 'een kat in het nauw' moet ik daar gelijk aan terugdenken.
Wat zei hij?Zit uit interesse even dat Ongehoord Nieuws terug te kijken. En ik ben het tot mijn grote verbazing met Geert Wilders eens.
Want? Ik zou juist blij zijn als die gek weg is (alhoewel dat wat mij betreft nie5 via de dood moet)Als dat zo is dan is deze situatie extreem zorgwekkend.
Dat Putin ver over de grens van het toelaatbare is gegaan door de soevereine staat Oekraïne binnen te vallen. Dat het verschrikkelijk is, vooral voor al die mensen daar. En dat Putin de enige is die verantwoordelijk gehouden kan worden. Maar kijkende naar de rol van de NAVO en de EU dat het ook niet echt handig was om zich actief te bemoeien met de Oekraïense staatsgreep in 2014. En dat we ons ervan bewust moeten zijn dat het toepassen van sancties in het verleden al heeft bewezen dat Putin zich er in elk geval niets van aantrekt, maar dat het tegelijkertijd de Nederlandse bevolking direct raakt, bijvoorbeeld door de verdere stijging van de gas- en benzineprijzen.Wat zei hij?
Stel Batigoal heeft gelijk en Putin is terminaal (is allemaal wel erg speculatief, dat begrijp ik ook wel), dan heeft hij dus echt niets meer te verliezen. En een machtige leider, met de beschikking over de meest verschrikkelijke nucleaire wapens, die niets te verliezen heeft en ondanks waarschuwingen vanuit de Westerse wereld toch oorlog is gaan voeren, gevaarlijker kan bijna niet.Want? Ik zou juist blij zijn als die gek weg is (alhoewel dat wat mij betreft nie5 via de dood moet)
Dan ben ik het in deze ook met Wilders eens.Dat Putin ver over de grens van het toelaatbare is gegaan door de soevereine staat Oekraïne binnen te vallen. Dat het verschrikkelijk is, vooral voor al die mensen daar. En dat Putin de enige is die verantwoordelijk gehouden kan worden. Maar kijkende naar de rol van de NAVO en de EU dat het ook niet echt handig was om zich actief te bemoeien met de Oekraïense staatsgreep in 2014. En dat we ons ervan bewust moeten zijn dat het toepassen van sancties in het verleden al heeft bewezen dat Putin zich er in elk geval niets van aantrekt, maar dat het tegelijkertijd de Nederlandse bevolking direct raakt, bijvoorbeeld door de verdere stijging van de gas- en benzineprijzen.
Als sancties volgens hem niet werken, wat was dan zijn voorstel?Dat Putin ver over de grens van het toelaatbare is gegaan door de soevereine staat Oekraïne binnen te vallen. Dat het verschrikkelijk is, vooral voor al die mensen daar. En dat Putin de enige is die verantwoordelijk gehouden kan worden. Maar kijkende naar de rol van de NAVO en de EU dat het ook niet echt handig was om zich actief te bemoeien met de Oekraïense staatsgreep in 2014. En dat we ons ervan bewust moeten zijn dat het toepassen van sancties in het verleden al heeft bewezen dat Putin zich er in elk geval niets van aantrekt, maar dat het tegelijkertijd de Nederlandse bevolking direct raakt, bijvoorbeeld door de verdere stijging van de gas- en benzineprijzen.
Keihard veroordelen, maar verder niet mee bemoeien. Daar ben ik het trouwens niet mee eens hoor. Enkel met de nuancering dat het idee dat de NAVO en de EU altijd de heiligen zijn en elk ander land de domme, onwetende vijand ook niet helemaal klopt.Als sancties volgens hem niet werken, wat was dan zijn voorstel?
Natuurlijk zijn wij ook niet heilig.Keihard veroordelen, maar verder niet mee bemoeien. Daar ben ik het trouwens niet mee eens hoor. Enkel met de nuancering dat het idee dat de NAVO en de EU altijd de heiligen zijn en elk ander land de domme, onwetende vijand ook niet helemaal klopt.
Dat zou ik echt niet weten, zoveel kennis in de materie heb ik bij lange na niet.Natuurlijk zijn wij ook niet heilig.
Als Europa geen lid zou zijn van de Navo, sprak minimaal een groot gedeelte nu Russisch. En dat is geen grapje.
Als je het interessant vindt, is dit wel een mooie podcast.Dat zou ik echt niet weten, zoveel kennis in de materie heb ik bij lange na niet.
Thanks! Die zet ik morgen even aan op weg naar m'n werk.Als je het interessant vindt, is dit wel een mooie podcast.
Podcast Luisteren (PodNL): Boekestijn en De Wijk | BNR
Arend Jan Boekestijn en Rob de Wijk gaan onder leiding van Hugo Reitsma op zoek naar de nieuwe wereldorde.podcastluisteren.nl
Sorry!Dat zei ik al 2 uur geleden snelle jelle