Zo, hebben we nu alle clichés gehad?Leraar, dus die hebben het hele jaar vakantie.
8 jaar terug vielen ze ook veel minder gebieden aan, en kwamen ze in gebieden die overwegend pro-Russisch waren (of althans: niet echt tegen Rusland), dus dat is makkelijker veroveren dan als je in gebieden komt waar men je haat.Het lijkt erop dat die Russen ondanks maandenlange opbouw de voorbereidingen niet echt serieus hebben genomen. Denk dat ze dachten dat het net zo makkelijk zou gaan als 8 jaar terug.
Duitsland is te afhankelijk van Russisch gas.Valt me tegen van Duitsland.
Duitsland is te afhankelijk van Russisch gas.
Arm Russen toch ook wel. In plaats van dat ze een wijs man als hem als President krijgen, wordt zo iemand gecancelled, gevangen gezet en uiteindelijk zijn eigen land uit gejaagd.Gary, superheld!
Ja ik plaatste het ter support van jouw statement.Dat zeg ik.
Het wrange is dat Duitsland het zelf wilde. Met het sluiten van hun kerncentrales moest men over naar gas.Ja ik plaatste het ter support van jouw statement.
Gewoon met alle sporten pakken.Zo groot is voetbal niet in Rusland hoor. IJshockey, daar pak je ze mee.
Het wrange is dat Duitsland het zelf wilde. Met het sluiten van hun kerncentrales moest men over naar gas.
Dat heeft te maken met de afspraken die er zijn gemaakt in het klimaatakkoord.Sowieso toch onbegrijpelijk dat wij van het gas gaan en op kernenergie over willen en Duitsland de omgekeerde beweging maakt.
En ook onbegrijpelijk waarom wij ons gas aan Duitsland verkopen...Sowieso toch onbegrijpelijk dat wij van het gas gaan en op kernenergie over willen en Duitsland de omgekeerde beweging maakt.
Je maakt een grapje mag ik hopen.En ook onbegrijpelijk waarom wij ons gas aan Duitsland verkopen...