Mario
Well-known member
Daar heb je wel de middelen voor nodig. Met hooivorken doe je weinig tegen tanks.Heeft meer zin als de Russische bevolking zich tegen Poetin gaat keren.
Daar heb je wel de middelen voor nodig. Met hooivorken doe je weinig tegen tanks.Heeft meer zin als de Russische bevolking zich tegen Poetin gaat keren.
Ik denk dat deze muiterij alleen werkt als delen van het Russische leger gaan aansluiten. Tot op heden hebben ze een makkelijke doortocht gehad.
Interessante ontwikkeling. Zonder de aanwezigheid van Wagner in Oekraïne, kan de oorlog daar ook keren.
Overigens schrikt de NOS nu ook pas wakker met extra journaals.Nog geen enkele wereldzender als Al Jazeera, CNN of BBC-World is ermee bezig, dus erg breaking lijkt het nog niet.
Gestoorde gek bevecht gestoorde gek, inderdaad. Het is maar zeer de vraag voor wie wij als Westen moeten juichen. Maar zoals je zegt, het is verrekte interessant om te volgen. Lijkt wel een Netflix-serie, wat ik sinds gisteravond allemaal zie op BBC news.Ik zou er niet te veel van verwachten, en als Wagner al als overwinnaar uit de strijd komt dan kun je zo maar van de regen in de drup kunnen belanden.
Neemt niet weg dat ik het ook volg op CNN, erg interessant
Er zou nu wel gevochten worden in Voronez, zo'n 500 km van Moskou.
Op dit forum is vooral trending Pepi en kokki.Zomaar deze week weer nieuw materiaal voor Hollywood blockbusters :
'Titanic Part 2.'
'Moskou has fallen'
'
Zou ook niet zozeer 'juichen' voor één van beide partijen, maar meer vanwege de ontstane situatie. Laat die onrust en verdeeldheid in Rusland zelf maar een tijdje duren.Gestoorde gek bevecht gestoorde gek, inderdaad. Het is maar zeer de vraag voor wie wij als Westen moeten juichen. Maar zoals je zegt, het is verrekte interessant om te volgen. Lijkt wel een Netflix-serie, wat ik sinds gisteravond allemaal zie op BBC news.
Mensenlevens die verloren gaan (van welke kant dan ook, zeker bij burgers) die verloren gaan zijn nooit goed, ook niet als ze op een andere plaats konden worden ingezet. We moeten niet vergeten dat de 'gewone' Rus ook gewoon de dupe is van Putin.Dit is wel goed nieuws. Gevechten gaan sowieso dan mensenlevens kosten die anders tegen Oekraïne konden worden ingezet.
Precies. Dit bedoel ik. Ik snap het gejuich ook niet. Die Putin is een grote eikel, 100%, maar een kat in het nauw maakt hele gekke sprongen.Ik zou nergens voor juichen, sterker nog ik maak me wel zorgen. Beide partijen zijn extreem fout. Als het intern in Rusland minder stabiel wordt, dan krijgen wij daar ook last van in Europa. Bijvoorbeeld dat Putin nog veel zwaarder in de oorlog in Oekraine gaat acteren om de aandacht af te leiden. Of Russische vluchtelingen. Tis geen een of ander verafgelegen land.