Situatie Oekraine/Rusland/Oost-Europa

JMD

Well-known member
Hugo de Jonge heeft niet aan de stoelpoten van de rechtsstaat gezaagd.
Ik heb tot nu toe welgeteld nul minuten gekeken naar dat ON, jij blijkbaar heel veel. Kan je mij vertellen wanneer zij dan aan de stoelpoten van de rechtsstaat gezaagd hebben?
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb één aflevering gezien. Daarin klaagden Thierry Baudet en nog wat rechtse figuren dat ze een zwaar leven hebben dankzij links.
 

JMD

Well-known member
Ik heb één aflevering gezien. Daarin klaagden Thierry Baudet en nog wat rechtse figuren dat ze een zwaar leven hebben dankzij links.
Lijkt me geen reden om delicentie in te trekken of aan de stoelpoten van de rechtsstaat zagen.

Dat baudet cs een stelletje narcisten zijn, daar heb ik dat on niet voor nodig
 

gevegt

Well-known member
Lijkt me geen reden om delicentie in te trekken of aan de stoelpoten van de rechtsstaat zagen.

Dat baudet cs een stelletje narcisten zijn, daar heb ik dat on niet voor nodig
Kijk eens een paar uitzendingen terug en oordeel dan.
 

Joost

Well-known member
Ik heb tot nu toe welgeteld nul minuten gekeken naar dat ON, jij blijkbaar heel veel. Kan je mij vertellen wanneer zij dan aan de stoelpoten van de rechtsstaat gezaagd hebben?
Ik heb wel eens wat fragmenten gezien. Maar is het rapport van het CvdM niet voldoende?
 

De Wolf

Well-known member
Wat wil je in een land waar je alles mag roepen. Holocaust ontkennen of roepen dat je de Koran mag verbranden is gewoon toegestaan. Zelfs een Willem Engerd wordt voor een hoop dingen veijgesproken.
 

Pascallovic

Well-known member
Het lijkt mij een typisch D66 dingetje om zaken als godslastering uit de wet te halen en geen bescherming te bieden aan het verbranden van voor gelovigen heilige boeken. Oh wacht dat hebben ze dus ook gedaan. Aan de andere hoef je je ook niet op je pik te laten trappen door nobody´s van ON en debielen als Edwin Wagensveld. Ik zou daar boven staan. Als je een bijbel verbrand gebeurd er ook niks, want niemand boeit het. Daarom verbrand er bijvoorbeeld niemand een bijbel rond het abortusvraagstuk. Moslims laten zich wel opnaaien bij het verbranden van een koran. Dan gaan gekken van Pegida het vaker doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Het is wel redelijk vastgesteld dat de moslimpopulatie nogal moeite heeft met integreren en vooral dingen eisen in landen waar ze wonen om zo de vrijheid an meningsuiting en scheiding kerk en staat aan te pakken cq passen. Daar hebben we geen pegida of on voor nodig.
 

Mario

Well-known member
Het Internationaal Strafhof in Den Haag heeft een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen Vladimir Poetin. Vooral wegens schending van de mensenrechten in Oekraïne, en deportatie van kinderen.

Uiteraard is het vooral symbolisch, maar toch opmerkelijk.
 
Bovenaan