Burgerdoelen in Kyiv aangevallen door Rusland...
Ik denk dat hij geen andere keus heeft. Wit Rusland is compleet afhankelijk van RuslandBelarus gaat nu echt meedoen. Dat kan de Loekashenko zijn kop gaan kosten.
Denk niet dat Loekashenko veel keuze heeft. Enige reden dat hij nog in het zadel zit is dankzij Poetin.Belarus gaat nu echt meedoen. Dat kan de Loekashenko zijn kop gaan kosten.
Ik denk dat hij geen andere keus heeft. Wit Rusland is compleet afhankelijk van Rusland
Denk niet dat Loekashenko veel keuze heeft. Enige reden dat hij nog in het zadel zit is dankzij Poetin.
Dat laatste is dus een artikel 5 van de NavoPutin geeft aan puur militaire, energie en communicatie doelen geraakt te hebben. Kennelijk valt daar een groot park in Kiev onder en de Duitse ambassade in Kiev.
Dat heeft 80 miljoen gekost. Waarschijnlijk al weer verdampt van zijn vermogen een uur naar de tweet.Dan doelt hij op zijn satellieten neem ik aan?
Dat heeft 80 miljoen gekost. Waarschijnlijk al weer verdampt van zijn vermogen een uur naar de tweet.
Dat heb je tegenwoordig veel meer dankzij sociale media. Vooral de extremeren op zowel links als rechts creëren eigen "echokamers" en dan zijn ze verbaasd dat de rest van het land niet zo is als hun eigen groep. Ik ben recent op sociale media door iemand aangevallen vanwege het aantal rechtse accounts die ik volg & die mij volgen en diegene ging er direct vanuit dat ik met die mensen op allerlei onderwerpen op één lijn zit. Ik zit nog steeds aan de linkerkant politiek gezien (al ben ik voor die extreme woke mensen waarschijnlijk al behoorlijk rechts). Het grote verschil is dat ik ook vrienden heb met andere politieke meningen en we prima respectvolle discussies kunnen hebben. En op Twitter bijvoorbeeld volg ik sommige accounts die niet met mijn politiek overeenkomen juist om ook een ander perspectief te zien en te weten wat in die kringen speelt.Simpele mensen die hier achteraan draven. Mijn zwager deed zelf onderzoek onder 20 mensen en kwam erachter dat in Nederland de verkiezingen ook niet eerlijk waren verlopen. Echt joh, wat moet je ermee. Scheelt dat hij met dit soort uitlatingen begint op verjaardagen als ik al weg ben.