Baudet is voor Poetin en tegen EU, dat wisten we natuurlijk al. Maar dat hij hoopt dat ons verdedigingsmechanisme NAVO kapot gaat…
Maar ook die andere knuppels van fvd en die domme dozen Raisa en Eva.Thierry Mussert is echt knettergek...
In 3 zinnen FVD affakkelen zonder Gideon en Pepijn te noemen, respect.Maar ook die andere knuppels van fvd en die domme dozen Raisa en Eva.
Verder zijn er ook nog de idioten Joost Niemöller en Paul Cliteur die volkomen van het padje af zijn.
Krankzinnig zijn ze.
"Die andere knuppels van fvd"In 3 zinnen FVD affakkelen zonder Gideon en Pepijn te noemen, respect.
Die waren niet zo’n fan van de Russen hoor.De FVD... 80 jaar geleden hadden we ook zo'n soort partij.
Maar die waren net zoals fvd fan van een leider die zijn letterlijke en figuurlijke grenzen opzocht.Die waren niet zo’n fan van de Russen hoor.
Poetin/Rusland is erg vergelijkbaar met Hitler/Duitsland eind jaren '30...Die waren niet zo’n fan van de Russen hoor.
Poetin/Rusland is erg vergelijkbaar met Hitler/Duitsland eind jaren '30...
Ik zie het meer als verlengstuk van Stalin.Poetin/Rusland is erg vergelijkbaar met Hitler/Duitsland eind jaren '30...
Mwah, zijn tactieken m.b.t. het annexeren van land en creëren van vazalstaten lijkt meer op wat Hitler deed. Poetin is ook bij lange na geen communist.Ik zie het meer als verlengstuk van Stalin.
Poetin wil gewoon de Sovjet-Unie weer in ere herstellen.Mwah, zijn tactieken m.b.t. het annexeren van land en creëren van vazalstaten lijkt meer op wat Hitler deed. Poetin is ook bij lange na geen communist.
Ik denk eerder Groot Rusland. Hij schijnt nogal fan te zijn van Peter de Grote.Poetin wil gewoon de Sovjet-Unie weer in ere herstellen.
Dan gaat het dus niet om 80 jaar terug maar om meer dan 100 jaar terug...Poetin wil gewoon de Sovjet-Unie weer in ere herstellen.
Eens vwb dat laatste. Maar in bv kernaanval geloof ik gewoon niet. Putin is wel gek, maar ook niet zo gek dat hij niet snapt dat als hij ook maar iets door met een kernaanval dat dan in no-time Moskou e.o. plat ligt, maar dan ook helemaal... Het wapenarsenaal van de VS is veel beter dan dat van Rusland.Toch is de huidige situatie best wel zorgelijk hoor. Het zijn niet zomaar loze uitspraken, want Putin kan het zich niet veroorloven na de moeizame eerste maanden van de oorlog om vaak gezichtsverlies te lijden, want dat komt er steeds meer politieke druk uit zijn partij. Dan kan hij best gekke dingen gaan doen. Kan Biden wel ferme taal daartegenover zetten, niemand zit op een escalatie te wachten.